Ga naar inhoud
  • 0

Boormal Navilock


Gast Fappie

Vraag

Hallo Mede Passierijders :wink:

 

Ben op zoek naar een boormal om mijn navilock te monteren in een passat 3C.

Wie heeft er nog 1 liggen en mag ik lenen of overnemen om de 4 gaatjes te boren.

 

Hoor graag van jullie :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb geen Boormal gebruikt, maar 4 Inbus boutjes daar de kop vanaf geslepen en spits gemaakt. Toen de de afdekraam erop gedrukt. En je hebt 4 puntjes. En toen met een klein boortje geboort en steeds groter gaan boren waardoor er precies genoeg ruimte was ok de paddestoelen vast te draaien ;) beetje creatief zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb geen Boormal gebruikt, maar 4 Inbus boutjes daar de kop vanaf geslepen en spits gemaakt. Toen de de afdekraam erop gedrukt. En je hebt 4 puntjes. En toen met een klein boortje geboort en steeds groter gaan boren waardoor er precies genoeg ruimte was ok de paddestoelen vast te draaien ;) beetje creatief zijn :)

 

ahh dat is ook wel een goed idee, gaat ik ook doen.

De inbussen komen die in de bevestingings gaten waar nu de RNS op vast zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nee, in de gaatjes waar de paddenstoelen in geschroefd worden.

 

Ohh dus de brackets komen op een hele andere plaats dan waar nu de RNS vast zit.

Dus dat word boren en tappen om de brackets vast te krijgen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee maar heb hier op de site wel een inbouw handleiding gevonden.

En blijkt dat ik wat onderdelen mis.

 

2 bevestigingsbeugeltjes waar de brackets ingedraaid worden, maandag maar even naar de dealer vragen of die ze heeft liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb geen Boormal gebruikt, maar 4 Inbus boutjes daar de kop vanaf geslepen en spits gemaakt. Toen de de afdekraam erop gedrukt. En je hebt 4 puntjes. En toen met een klein boortje geboort en steeds groter gaan boren waardoor er precies genoeg ruimte was ok de paddestoelen vast te draaien ;) beetje creatief zijn :)

 

Heb het ook zo gedaan, heb wel een stukje tape op de plaatsen van de gaatjes geplakt zodat de afdruk wat duidelijker was, verder is het handig om een dremel te hebben omdat je wat kunststof weg moet slijpen.

Wanneer je de set in huis hebt en je verwijdert de RNS dan spreekt het voor zich. Je moet er effe rustig de tijd voor nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
persoonlijk vind ik de navilock onzin.

 

als ze het niet eruit kunnen stelen gooien ze toch je ramen dergelijken kapot, nog heb je schade. laat ze het maar eruit halen. krijg je een nieuwe van de verzekering.

 

 

Ja meningen verschillen, denk dat een verzekeraar meer keren mijn raam vergoed dan elke keer een nieuwe RNS.

Verder hoef ik toch niet naar die kap te kijken, als die er op zit ben ik niet in de auto :wink::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
persoonlijk vind ik de navilock onzin.

 

als ze het niet eruit kunnen stelen gooien ze toch je ramen dergelijken kapot, nog heb je schade. laat ze het maar eruit halen. krijg je een nieuwe van de verzekering.

 

 

Ja meningen verschillen, denk dat een verzekeraar meer keren mijn raam vergoed dan elke keer een nieuwe RNS.

Verder hoef ik toch niet naar die kap te kijken, als die er op zit ben ik niet in de auto :wink::D

 

Helemaal eens, de verzekeringsuitkering betalen we met zijn allen, beetje preventief bezig zijn spaart een hoop ellende uit.

En ik zie hier regelmatig topics voorbijkomen van " mijn RNS is gestolen" maar ik heb nog geen één topic gezien van " mijn navilock met RNS is gestolen"

Ik ben er erg blij mee, dat VW niet in staat is om dit mooie navigatiesysteem afdoende te beveiligen is een ander verhaal.

 

Het zijn uiteindelijk toch die armoedige pisvlekken die ze eruit breken en niet geïnteresseerd zijn in de ellende die ze aanrichten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
persoonlijk vind ik de navilock onzin.

 

als ze het niet eruit kunnen stelen gooien ze toch je ramen dergelijken kapot, nog heb je schade. laat ze het maar eruit halen. krijg je een nieuwe van de verzekering.

 

 

Ja meningen verschillen, denk dat een verzekeraar meer keren mijn raam vergoed dan elke keer een nieuwe RNS.

Verder hoef ik toch niet naar die kap te kijken, als die er op zit ben ik niet in de auto :wink::D

 

Helemaal eens, de verzekeringsuitkering betalen we met zijn allen, beetje preventief bezig zijn spaart een hoop ellende uit.

En ik zie hier regelmatig topics voorbijkomen van " mijn RNS is gestolen" maar ik heb nog geen één topic gezien van " mijn navilock met RNS is gestolen"

Ik ben er erg blij mee, dat VW niet in staat is om dit mooie navigatiesysteem afdoende te beveiligen is een ander verhaal.

 

Het zijn uiteindelijk toch die armoedige pisvlekken die ze eruit breken en niet geïnteresseerd zijn in de ellende die ze aanrichten!

 

Ik ben het wel helemaal eens met jullie, ik weet het van een vriend. hij had er ook navilock erop zitten alsnog hebben ze bij hem ingebroken, nog geprobeerd het eruit te halen. het is uiteindelijk niet gelukt maar jammer genoeg, alles eruit gesloopt :(

 

dan heb ik liever dat ze zo min mogelijk schade aanbrengen en de rns mee nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik zag op ebay ook speciale slot schroefjes die ipv de torx schroefjes gebruikt kunnen worden. is dat wat of hebben de dieven dat ook gewoon op zak?

 

 

Tegenwoordig lijkt het wel of ze een complete gereedschapswagen achter in de auto hebben staan.

Denk dat de dieven ook op ebay kijken en zelf zo'n bitje aanschaffen. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden