Ga naar inhoud

DRL in knipperlichten topic


serow

Aanbevolen berichten

Mede Passat rijders,

 

ik wil DRL op mijn passie gaan bouwen..

 

echter ben ik op zoek naar de topic met de DRL IN knipperlichten voor, die ook op de R36 hier zitten. (als ik me niet vergis. :embarassed: )

kan iemand me hierbij helpen. volgens mij kwamen ze uit roemenië..

 

groetjes

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mensen alle aandacht voor zich op willen eisen omdat ze elders blijkbaar niet (genoeg) aandacht krijgen hoeven dat wat mij betreft hier niet te doen.

TS kan misschien via een relatiebemiddelingsburo naar een man of vrouw zoeken om gehoor te krijgen.

 

@foppe, met jou gaat het tegenwoordig goed :-) Het helpt wel als je eerst nadenkt voordat je een bericht post ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt vast mijn R36. Ik heb echter losse S6 DRL onder in de grille en LED knipperlichten op de plaats van de normale knipperlichten. Deze komen van een Roemeen maar de kwaliteit die hij leverde is niet aan te bevelen, zeker niet voor die prijs. Hij is trouwens niet meer te vinden, zijn site is opgeheven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAH, oke, want ik had ooit gelezen dat Jeroen der naar op zoek was en het had gevonden.

 

wat er echter daarna is gebeurt wist ik niet meer precies. het zat nog zo een beetje in me achterhoofd..

 

Bedankt mannen.

 

op youtube zie je tig van dat soort filmpjes die het allemaal wel hebben. maar tekoop op internet vind je ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op ebay.de een alternatief gevonden; http://www.ebay.de/itm/Seitronic-LED-Ta ... 1e7b808135

 

Deze inbouwen en met andere stuurdoos aansluiten. Je knippers verblinden oid.

 

Foppe, als ik deze ledjes vergelijk met deze film, zijn het denk deze lampjes die hij heeft ingebouwd in zijn knippers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eveneens bezig met dit project. Heb ze al twee maal getest. Zijn nu nog bezig met lichte vocht probleem. Maar gaat de goede kant op.

 

Zodra ze 100% ok zijn, dan bied ik ze hier op de forum aan.

 

Gr Jim

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. is denk ik wel de mooiste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker mooi. Heb ze wel op video op tel. Maar komt nog. Moet eerst YouTube account maken

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Kan je mij per pb een prijs indicatie geven voor hoeveel je ze denkt te kunnen gaan aanbieden? Ff kijken in hoeverre ik vrouwlief alvast moet gaan bewerken/verwennen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eveneens bezig met dit project. Heb ze al twee maal getest. Zijn nu nog bezig met lichte vocht probleem. Maar gaat de goede kant op.

 

Zodra ze 100% ok zijn, dan bied ik ze hier op de forum aan.

 

Gr Jim

 

Dan ben ik ook geïnteresseerd in een setje; dat geeft precies een bak licht tov die roemeen zijn productie :mrgreen:

 

Ziet er goed uit, heb je ook close up? En eentje zonder de dimlichten aan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.ebay.com/itm/5-SMD-WHITE-AMB ... 1021849604

 

heb je de setjes DRL die moet je maar openbreken.

en moet inbouwen in je eigen unit.

 

maar ik begreep dat ze verboden zijn wegens het zijwaartse straling van het licht.

onze vriend Jim heeft al wat laten ontwerpen, die zijn ook interessant ook volgens het APK normen.

 

en de HOW TO DO. hoe te bouwen.

 

http://www.drive2.ru/cars/volkswagen/pa ... l/1815885/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto vd verbeterde versie. Schakelt over in oranje zodra men richting inschakelt.

 

jaquju6a.jpg

 

e8a3ebem.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Hou je er wel rekening mee dat je geen dagrijverlichting samen met je dimlicht mag voeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden