Ga naar inhoud
  • 0

Hoe zelf EGR afdoppen?


Tom94

Vraag

Ik heb er nu al veel van gelezen en gehoord, dat ik het zelf ook van plan ben te gaan doen.

wat is de beste manier voor het afdoppen van de egr klep? wat materiaal gebruik ik het best of kan ik gewoon iets kopen om af te doppen?

dit gaat voor een passat 3B 1997 tdi

 

15s6jc4.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

zal wel meevallen met dat vastzitten, zo te zien een 90pk tdi, kun je makkelijk bij.

Let er wel op dat als je alles afdopt, aan de inlaatkant KAN een dunner plaatje volstaan dan aan de uitlaatkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zal wel meevallen met dat vastzitten, zo te zien een 90pk tdi, kun je makkelijk bij.

Let er wel op dat als je alles afdopt, aan de inlaatkant KAN een dunner plaatje volstaan dan aan de uitlaatkant.

 

dus ik moet zowel aan de uitlaatkant als de inlaatkant een plaatje bevestigen...

 

ps: het is een 110 pk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja, en dat dan hele ding weg, incl dat ufo-tje, dus aan het inlaatspruitstuk, waar je nu tegen die inbus aankijkt afdoppen en onderaan op het uitlaatspruitstuk waar dat geribbelde buisje uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja, en dat dan hele ding weg, incl dat ufo-tje, dus aan het inlaatspruitstuk, waar je nu tegen die inbus aankijkt afdoppen en onderaan op het uitlaatspruitstuk waar dat geribbelde buisje uitkomt.

 

 

geweldige informatie! ik ga proberen het dit weekend te doen als ik de tijd vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden