Ga naar inhoud

Zo net thuis verlagings set zit eronder


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal.

Nou Jee13 Jeroen nu weet ik ook hoe het is als ie verlaagd is :thumb: .

Het rijd prima wel even uitkijken bij de drempelsmaar dat spreek voorzich.

Zo zag het eruit voor die gedemonteerd werd (sorry voor de slechte kwalitijd)

68gxhf8.jpg

Hij begon met de veren aan de voorkant he he na een klein uurtje was die er onderuit en de eibach veer er weer in terug gezet, ik schrok wel erg toen die eronderuit kwam zeg, de Eibach veer die terug geplaats werd die was al 7 cm kleinder als die gene die eronderuit kwam.

534lj5f.jpg

Nou de andere kant die was er een kwartier later ook onder,

Toen moest ik even een boodschap doen op het toilet en toen ik na vijf minuten terug kwam zarten ze er van achteren er al op daar heb ik helaas geen foto van, Hij zette er een grote bok onder de trekhaak had de bouten van de schrokbrekers los gemaakt en liet de auto langzaam zakken, de veren vielen er gewoon uit, en kon zo toen de nieuwe eronder zeten echt het is zo snel gegaan dat ik daar geen foto van heb kunnen maken.wel van het eind resutaat.

503of1w.jpg

4z1uvqv.jpg

Nou Dat was dat toen moest die nog de deur paneel in en uit bouwen daar was ie ook een uurtje mee bezig.

En dat werk nu ook weer prima.

En nog een kleine buurt lampjes waren ók, nieuw olie filter nieuwe oil synthetische nieuw intrerieurfilter, bandjes nageken moest een klein beetje lucht bij.

Linker lamp moest iet wat bijgesteld worden, en klaar was klara na bijna 4 uur sleutelen en de prijs daar hoef ik bij hem niet over wakker te liggen € 150 voor alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes marcel

 

Eibach wordt op alle duitse forums ook geprezen

Ik ben er erg tevereden over, ook tijdens mijn vakantie in italie (met en zonder belading en slecht wegdek icm 18 ")

 

gr Jee

 

ps kregen jullie bovenste draagarmen beetje makkelijk los ?

Tevens gelijk die bout/moer vervangen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes marcel

 

Eibach wordt op alle duitse forums ook geprezen

Ik ben er erg tevereden over, ook tijdens mijn vakantie in italie (met en zonder belading en slecht wegdek icm 18 ")

 

gr Jee

 

ps kregen jullie bovenste draagarmen beetje makkelijk los ?

Tevens gelijk die bout/moer vervangen ??

 

Hoi Jeroen

 

Ik heb het laten doen, want zoals je weet ben ik daar niet voor weggelegd

Ik kan dat onmogelijk gedaan hebben.

Met de éérste waren ze zowat een uur bezig, maar met de andere kant die was er met een kwartier á 30 minuten al uit.

En ik denk wel dat het heel erg vast zat want alles = met de lucht tol losgemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er super uit zo :thumb:

 

wat ik me afvroeg: heb je de auto naderhand ook nog uit laten lijnen? Of was dat niet nodig?

 

Hoi Thijs

Ik heb de auto niet uit laten lijnen, maar moet dit nog doen het heeft niets te maken met de verlaging hij deed het al voor de verlagingnaar rechts ging ie als ik het stuur los hield

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden