Ga naar inhoud

harde coating komlampen


redmiller

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

volgende week wil ik de koplampen polijsten en de lenzen schoonmaken. Nu wilde ik na het polijsten een coating opbrengen die het liefst weer jaren meegaat. Ik begrijp dat ik niet dezelfde hardheid kan halen die de af-fabriek coating. Misschien hebben jullie tips over welke coating ik zou kunnen gebruiken. Op de site van Roel zag ik Opti Coating Pro of zoiets. Is dit de enige of zijn er nog andere opties? Tips over hoe de coating streeploos op te brengen zijn ook meer dan welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat om de UV blocker, die heb je ook in plastic waxen zitten. van bv wolfgang en collinite

 

het dof worden van de lamp is de uv coating, die verwijder je. dus iets aan brengen is wel zo handig.

 

Ik zou gewoon fles je collinite 845 halen en je auto plus lampen en velgen er in zetten. super wax voor weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden weer geel na een tijdje....

 

Wat word er dan geel?

Het glas?

Want er zit toch geen coating meer op!!

 

Ik heb er bij mijn auto,s nooit wat op gedaan,als de coating er vanaf was.

En het werd ook niet geel.

 

Dus ik geloof niet in een nieuwe coating als de oude er vanaf is.

Nooit nodig gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden weer geel na een tijdje....

 

Wat word er dan geel?

Het glas?

Want er zit toch geen coating meer op!!

 

Ik heb er bij mijn auto,s nooit wat op gedaan,als de coating er vanaf was.

En het werd ook niet geel.

 

Dus ik geloof niet in een nieuwe coating als de oude er vanaf is.

Nooit nodig gehad.

 

 

Plastic kan nog steeds verweren hoor :wink: , alleen gebeurt het niet meteen, want bij auto's met verweerde koplampen duurde het ook een jaar of 7 voordat ze in de verweerde staat zijn. Het is niet zo dat als je ze hebt opgeknapt en je doet er niks op dat ze binnnen paar weken geel zijn, maar omdat er absoluut niks opzit duurt het geen 7 jaar bv voor ze verkleuren maar 5 of 6 jaar mischien wel eerder hangt van de weersinvloeden af, kan daar niks specifieks over zeggen omdat ik het niet heb getest. Je koplampen zullen vast ooit wel beginnen te verkleuren dat is gewoon zo, coating of geen coating.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AUB

 

Na ik paar auto`s de koplampen heb gepolijst doe ik dit erop BeamKit top coating spul vind ik

 

zie filmpje :arrow:

 

 

 

 

zie mee info ervan :arrow::arrow:http://www.ipmsolutionsbv.nl/index.php?pagID=11&l=nl

 

en deze http://www.ipmsolutionsbv.nl/docs/beamkit_folder_nl.pdf

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden