Ga naar inhoud
  • 0

Past deze combi op een verlaagde 3C variant (update)


dragon76

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Het kan makkelijk, maar waarom 225-50-17 eigenlijk?

Nou we gaan dit jaar op vakantie naar Bosnie en Kroatië en aangezien de wegen daar nog niet echt van het type biljard laken zijn :? ben ik op zoek naar een setje kleinere wielen met zomerbanden zodat ik die daarna als wintervelgen kan gaan gebruiken. Zo kan ik mijn goeie zomervelgen lekker thuis laten :)

Nou heb ik een set 17"gevonden met een bandenmaat van 225-50-17 op een 8J ET 45 velg dus vandaar de vraag of het ging passen :mrgreen:

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij deze dan een foto van de velgen die het zijn geworden. De banden heb ik niet genomen want ik vond de band toch wel erg hoog, A : stond het voor geen meter :embarassed: beetje ballonband achtig.

B : Was toch niet erg veel ruimte in de wielkasten,de banden hadden nogal een flinke velgrand beschermer

( waren conti's)

 

Dus vandaar dat ik er andere banden op heb gezet in de maat 225-45-17 uniroyal ipv 225-50-17 die erom zaten.

De velgen zijn trouwens van het merk MAK.

 

Dus hier de foto van de "vakantie" en a.s. wintervelgen.

 

HerschaaldekopievanDSC_0284_zpsfeec6c9c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die velgen heb ik ook gehad zijn MAK HORNET, maarre in kroatie kun je gerust op je 19" rijden. Snelwegen zijn zeker lekker glad :wink:

 

In Kroatië misschien wel,maar ga ook nog naar Bosnië,dus moet redelijk het binnenland in zonder de snelwegen. Wou op de plek gaan kijken waar ik met mijn uitzending heb gezeten.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zit daar zelf ook aan te denken, m'n 18 inch winterset er onder i.p.v. de BBS daar in Italië...

 

ben 2 jaar terug met mijn 18 inch zomervelgen onder me golf4 ook naar garda meer in italie geweest.

 

De wegen liggen er beter als hier bij mij in belgië dus ...

 

ik zou me eerder druk maken om de lak en carroserie van de auto ze durven nog al eens de auto vooruit te duwen met parkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden