Ga naar inhoud

tanken


Marleyke93

Aanbevolen berichten

kent iemand de jaguar XJ4-2 nog? Die had aan beide kanten een tankvuldop, hoe zou dat eruit gezien hebben op het dashboard?

 

Maatje van mij heeft er zo één gehad. Een XJ MkIII V12... Die mensen bij de Shell bij Rhoon stonden wél raar te kijken toen hij pomp 3 en 7 af wilde rekenen. :mrgreen:

(Auto in het midden parkeren, twee pompen nemen om beide kanten gelijktijdig te vullen. :twisted: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Den: en toen jouw maat af moest rekenen stonden de mensen van Shell te lachen zeker? Ik geloof dat er in iedere tank 80 liter gaat, dat kost een paar centen als ie leeg is.

Ik zou het niet meer weten, dit was ongeveer zo'n 15/20 jaar geleden. Toen viel dat allemaal nog wel mee. Ik reed destijds een Mercedes 450SEL 6.9 (W116). Zoals je al vermoedde met een 6.9Ltr. V8. Gewoon op benzine. Kan me niet goed meer herinneren wat de pomp toen deed. Ik weet alleen wel dat ik (nog steeds) nieuwe Shell handdoeken op voorraad heb thuis (na 17jaar huwelijk en twee kinderen is de voorraad nog steeds niet op) Wél nog steeds een ruwe tong van het zegeltjes likken. :P:P:P:P:P En het was, dacht ik, 120Ltr. totaal (2x60 Ltr.) dus da's niet slecht. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Maatje van mij heeft er zo één gehad. Een XJ MkIII V12... Die mensen bij de Shell bij Rhoon stonden wél raar te kijken toen hij pomp 3 en 7 af wilde rekenen. :mrgreen:

(Auto in het midden parkeren, twee pompen nemen om beide kanten gelijktijdig te vullen. :twisted: )

Ik werkte in mijn studententijd bij een benzinepomp. Op een dag kwam er zo'n Jaguar aangereden met vuurrode lederen bekleding. De heer vroeg mij op ik zijn auto wilde tanken. Dus ik aan de slag en kom terug en zeg dat is dan 100 gulden. Oh heb je beide tanks gevuld vroeg de man? 100 gulden is niet veel zei de beste man. Dus ik weer naar buiten en de andere tank ook maar gevuld.

Dat is dan 200 gulden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden