Ga naar inhoud
  • 0

Alu bodemplaat passat 3c?


niels@passat3c

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

het bestaat zeker, mijn bodemplaat is 3 of 4 mm dik staal... onderdeelnummer heb ik er niet van, maar dreke heeft die nummer wel 'n keer ergens gevonden. Val echter niet achterover van de prijs :shock:

 

moet echter zelf te maken zijn uit alu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
misschien dat je hiermee iets kan? lijkt me 'n onderdeelnummer?

 

de montagebeugels moet je kennelijk nog apart bestellen

 

Thx voor de snelle reactie! En qua model is de jouwe het zelfste of de originele plastic of is ze bv. helemaal vlak? En weet je iets ivm de prijs?

 

Ga eens kijken wat we met dit nummer kunnen bekomen bij de vw dealer deze week :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

model is ongeveer hetzelfde, dus niet gewoon vlakke plaat. maar er zitten montagebeugels bij die aan het chassis van de auto bevestigd zitten. Dreke wist mij te vertellen dat de prijs vier cijfers voor de komma zou hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
model is ongeveer hetzelfde, dus niet gewoon vlakke plaat. maar er zitten montagebeugels bij die aan het chassis van de auto bevestigd zitten. Dreke wist mij te vertellen dat de prijs vier cijfers voor de komma zou hebben...

 

4 cijfers !!!? Voor een stomme plaat? :shock::shock:

 

Hoe kom jij er dan aan :mrgreen: ? Oke mss is zelf maken uit alu ook een betere optie? Maar heb mij laten wijsmaken dat het ontwerp vd bodemplaat ook iets te maken heeft met luchtafvoer onderaan of iets in die trend, weet het niemer hoe da zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

in mijn bodemplaat zit idd ook 'n "air duct" voor luchtdoorstroming.

 

hoe ik eraan kom? mijn wagen viel af fabriek onder de categorie "special vehicles" (dat stond zelfs in vagcom zo ingesteld lol :) ). Er zijn bij mij nog wel 'n andere dingen die niet "normaal" zijn bij 'n passat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
in mijn bodemplaat zit idd ook 'n "air duct" voor luchtdoorstroming.

 

hoe ik eraan kom? mijn wagen viel af fabriek onder de categorie "special vehicles" (dat stond zelfs in vagcom zo ingesteld lol :) ). Er zijn bij mij nog wel 'n andere dingen die niet "normaal" zijn bij 'n passat :)

 

 

Zoals ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
'n hoop electronika die ik eruit gezwierd heb (ivm zwaailichten en sirenes enzo ;) )

 

Wat was het vorig leven van uwe passat mss :mrgreen: ?

 

Lees maar 'ns door op "mijn verhaal". Leesvoer genoeg voor 'n uurtje ofzo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik kan wel wat hebben hoor sietze :)

 

die bodemplaat is echter niet uit alu (dat zou 'n pak schelen qua gewicht lijkt me zo), maar ik heb iig schrik voor geen enkele drempel (ongeacht mijn snelheid :P-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik kan wel wat hebben hoor sietze :)

 

die bodemplaat is echter niet uit alu (dat zou 'n pak schelen qua gewicht lijkt me zo), maar ik heb iig schrik voor geen enkele drempel (ongeacht mijn snelheid :P-

 

 

Zal ik ook niet hebben als ik trap nodig heb om in te stappen.

Mister All Track.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik kan wel wat hebben hoor sietze :)

 

die bodemplaat is echter niet uit alu (dat zou 'n pak schelen qua gewicht lijkt me zo), maar ik heb iig schrik voor geen enkele drempel (ongeacht mijn snelheid :P-

 

 

Zal ik ook niet hebben als ik trap nodig heb om in te stappen.

Mister All Track.

 

lach maar, gisterenavond heb ik nog gelachen... mikeske z'n auto schraapte tegen 0.5 per uur over de grond terwijl de mijne gewoon normaal kon rijden :mrgreen:

 

hele geruststelling trouwens, want ik had de sleutel aan m'n vriendin overhandigd na 'n paar trappistjes :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zie eigenlijk niet zo het voordeel van een alu bodemplaat.

 

Alu is net als de originele bodemplaat niet zwaar maar wel ietsje kwetsbaar. Tenzij het een alu plaat van 1cm dik is :shock:

 

Ik denk toch als er bv een stuk steen of dergelijke op de baan ligt; de alu zal heel blijven of in het slechtste geval een beetje zal indeuken en zodus u carter beter zal beschermen dan die plastic.. Die was wel gescheurd met een stuk steen op de weg en de carter was geraakt(zagje duidelijk). Gelukkig allemaal zonder olie verlies (vb is van n vriend zn golf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden