Ga naar inhoud
  • 0

Navilock zelf in bouwen of uit besteden.


RenédS

Vraag

Zoals ik het al aangeef wil het zelf toch graag proberen om een Navilock in te bouwen alleen wil ik voldoende informatie hebben alvorens ik er echt aan gaat beginnen, bij twijfel dan laat ik het doen.

 

Wil dit zelf doen om toch hopelijk er een leuke Know how er aan over te houden.

 

Heb het e.e.a. al gevonden op de het forum maar meer is natuurlijk welkom :wink:

Matthijs had al iets heel nuttigs geplaatst.

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=160&t=45571#wrap

 

Wil ik het laten doen dan is dit wel een goede optie

http://www.pouwservice.nl/volkswagen-rns-navi-lock.html

 

Totaal prijs is wel interessant, alleen zitten ze niet in de buurt.

Weet iemand anders nog nog een goeie inbouw locatie in de buurt van Dordrecht of is er iemand die hier goed in is :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voor zover ik weet is de prijs voor een navilock voor een 3c 119€, alles wat je er meer voor betaald is inbouwen. Ik heb het ooit zelf gedaan en was met ongeveer een uurtje klaar. Het lastigste deel is de gaatjes boren in de afdekplaat. Maar ik kon de mal van de dealer lenen. Als je het zelf gaat doen pas op dat je boor niet hapt in de afdekplaat, voor de rest is het echt niet moeilijk. Lees wel eerst de handleiding goed door in het topic van matthijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat de prijzen zover uit elkaar kunnen liggen vindt ik nogal wat.

 

Bij Navishop kost de plaat 170€ en met een kleine vergoeding plaatsen ze hem ook voor je.

De kleine vergoeding is 100€ :angry: niet normaal meer!!

 

Ga toch even kijken bij de Stealer of het daar goedkoper kan.

 

En ik doe het liever zelf maar dan wil ik denk ik wel wel mallen hebben.

 

Ik laat het morgen wel ff weten wat de prijzen hier en omstreken zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Anders monteer je alles zelf en vraag je de dealer of je daar de gaatjes mag boren.

 

Grt jan

 

Zo heb ik het inderdaad ook gedaan, bij de dealer gekocht voor Euro 115 en lief gevraagd of ze tijd hadden om de gaatjes te boren, dat was geen probleem. Was het afdekplaatje wel een middagje kwijt maar had wel mooie gaatjes. In een uurtje zat hij er in en had ik Euro 75 verdiend :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zelf inbouwen, ik was met halfuurtje klaar, een tip 4 m6 of m5 draadeinde pakken een puntje op slijpen, in draaien, afdek plaatje erop zetten , heel klein tikje opgeven, wel iets tussen houden tussen je nylonhamer en je afdekplaat, nu heb je 4 markers, eerst voorboren met boortje 3 of 4 en dan met de juiste boorgrote de gaatjes boren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden