Ga naar inhoud
  • 0

Licht fluitend geluid wanneer je het gaspedaal lost


bomberstation

Vraag

Beste

 

2de poging heeft er iemand een oplossing al gevonden voor licht fluitend geluid wanneer je gaspedaal lost

Ik rij met een 1.9 tdi bouwj 2007 gechipt naar 145 pk

Naar verluidt zou het overdruk ventiel afblazen in het uitlaatsysteem en zou het fluitend geluid veroorzaken

Heeft iemand van jullie al een oplossing of het probleem kunnen verhelpen

Het geluid begint mij zodanig te irriteren dat ik ophet punt sta om hem te verkopen

 

Zou het geluid gedempt kunnen worden met een nieuwe uitlaatpijp iemand ervaring hiermee

Of is de enige oplossing een nieuwe turbo

Bedankt alvast voor het lezen en eventuele hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Oei dan ik ik dat misschien ook.

 

Is het een niet al te hoog (kwa toonhoogte) geluidje die je elke keer net even hoort?

Heb het soms wel en dan een poosje weer niet..............

Maar erger me er niet aan en kan me niet voorstellen dat het iets ernstigs is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het geluid kan je vergelijken met de luchtstroom die door een plastieken buis gaat waarmee je rond zwaait

Mijn 1800 maakt dit geluid boven de 3400rpm tijdens het optrekken. Niks mis mee. En bij het losse hoor je idd de dump valve ook normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het geluid kan je vergelijken met de luchtstroom die door een plastieken buis gaat waarmee je rond zwaait

Mijn 1800 maakt dit geluid boven de 3400rpm tijdens het optrekken. Niks mis mee. En bij het losse hoor je idd de dump valve ook normaal.

Jij had toch zo carboino intake? Dat schijnt daar aan te liggen met optrekken. Hoop gti rijders op het gti forum met zo intake hebben daar ook last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden