Ga naar inhoud
  • 0

Velg moet (technisch) passen toch?


tjeupri

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zijn idd 3AA (comfortline) velgen, volgens mij is het fabrieksaf 215-55-16 (zomerband) , dus met winterbanden 205-55-16 zou kunnen.

 

Extra info :arrow: Et waarde van deze velg is 45 en velgbreedte is 7J (7JX16 ET45)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inderdaad past het.

Nadat de garage de slotbouten er met grof geweld heeft uitgebroken (hamer,zaag, beitel en weetikwatalnietmeer), zitten de andere velgen met winterrubber eronder.

 

Bedankt dealer te Eindhoven voor het volledig vastzetten van de slotbouten, ik ga het verrekenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De slotbouten moeten toch altijd vastgezet worden, anders loopt je wiel er vanaf :mrgreen:

 

Je kon de sleutel niet vinden bedoel je zeker :wink:

Ik denk toch wel een sleutel maar alles loeivast zodat de sleutel niet meer lekker past. Correct me if I'm wrong.

Heb hetzelfde meegemaakt. Ze hebben linksom tappende nou ja snijdende doppen met lucht sleutel geprobeerd, met beitels erop en 3 naar de knoppen geholpen en er NIET af kunnen krijgen.

Thuis heb ik een met grote dop erop geslagen met moker en dan lange ratel erop. En verdomd had ik ze eraf.

Wel 3 velgen beschadigd helaas.

Kon het helaas niet met de dealer in Eindhoven verrekenen :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

knuppels inderdaad

allang blij dat ik niet ergens onverlicht in de regen langs een leeg weggetje stond met een plat bandje....

dan helpt die mooie mobiliteitsgarantie je ook geen meter verder

 

en het hak/breekwerk was nodig omdat de bouten met luchtsleutel zo vast waren gezet dat niets hielp

sleutel zat erbij maar die was ook gesneuveld onder het losmaakgeweld

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden