Ga naar inhoud

19 inch


Lesley20V

Aanbevolen berichten

Ik heb er bij mij 8x19 et35 op liggen

Hij is ook 40/40 verlaagd.

heb er 235-35-19 bandjes op liggen.

geeft helemaal geen problemen het past allemaal perfect.

Alleen dit is wel de max met deze et waarde.

Kwa bandhoogte kan je nog wel iets hoger gaan maar dat geeft niet echt mooi voor het uiterlijk :)

Ik heb voor nog 5mm speling en achter ong ook zoiets.

 

Maar kan wel wel meegeven als je de auto nog moet verlagen en de velgen nog moet aanschaffen denk ik wel dat je beter et35 kan kopen.

Anders krijg je mischien weer geleuter met het inveren dat het tegen je wielkasten aanloopt.

Ook daar is wat aan te doen dan moet je ze laten rollen kost gemmiddeld 30/60 euro per wielkast (is alleen niet risico vrij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit er 8,5x19 et 35 onder met 225/35/19.

FK sportdempers en -40mm H&R veren. Loopt niet aan.

 

Misschien bij standaard dempers dat hij verder kan doorveren en daardoor kan aanlopen.

 

Wat inderdaad Jeroen TDI zei, met wielkastenranden omrollen heb je uiteraard nog minder kans op aanlopen. Als het meezit kun je dat laten doen zonder dat er gespoten moet worden.

 

Misschien dat NL Power te Zwolle een adres bij jouw in de buurt weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 3B en heb 235 35 19 voor en 295 30 19 achter gemonteerd

geef toe, is wel iets teveel van het goede. loopt iets aan. ik vond het trouwens ook geen gezicht. heb nu achter de wiel kasten uitgerolt en 275 30 19 gemonteerd met 2 cm vaste spacer en een wiel kast verbreeder en moet zeggen nu staal het echt top zal eerdaags ff foto er op zetten velgen zijn trouwens ETABETA jofiel black kost wel wat maar dan heb je ook wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb toch voor eibach veren gekozen met 30mm verlaging, aangezien mijn dempers net 100dkm oud/jong zijn.

btw volgende week komen de veren binnen.

 

Hi Les,

 

ik denk dat je toch meteen je dempers ook moet gaan vervangen aangezien ze nu al 100dkm onder je auto hebben gezeten. Met het monteren van de eibach veren zullen de dempers meer op hun donder krijgen dan bij de standaard veren.

Ik denk dat je over een aantal maanden dan toch je dempers moet vervangen. In vergelijking met sportdempers zijn je standaard dempers net fietspompen...

 

Ik rij zelf met 215/35/19 en ET30 en hij loopt niet aan maar het comfort is wel een stuk minder.

 

Denk er goed over na met je dempers......

 

Gr. Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij nu ook al enige tijd met verlagingsveren en standaard dempers en dit komt, buiten de extra slijtage, de rij-eigenschappen niet ten goede. De verlagingsveren hebben nl. minder veerkracht dan de orginele (Eibach is trouwens een uitzondering daarop). Doordat de auto lager komt te liggen wordt dit deels gecompenseerd.

 

Binnenkort komen er bij mij de Bilstein sportdempers eronder met Vogtland veren. En dan gaat ook de voorste stabilisator stang eraf om van iets onderstuur naar neutraal weggedrag te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb toch voor eibach veren gekozen met 30mm verlaging, aangezien mijn dempers net 100dkm oud/jong zijn.

btw volgende week komen de veren binnen.

 

Hi Les,

 

ik denk dat je toch meteen je dempers ook moet gaan vervangen aangezien ze nu al 100dkm onder je auto hebben gezeten. Met het monteren van de eibach veren zullen de dempers meer op hun donder krijgen dan bij de standaard veren.

Ik denk dat je over een aantal maanden dan toch je dempers moet vervangen. In vergelijking met sportdempers zijn je standaard dempers net fietspompen...

 

Ik rij zelf met 215/35/19 en ET30 en hij loopt niet aan maar het comfort is wel een stuk minder.

 

Denk er goed over na met je dempers......

 

Gr. Henk

 

Waar ik de veren heb gekocht hadden mij juist eibach aangeraden omdat die maximaal comfort geven met originele dempers.

Dus heb ik gelijk een schokbrekertest gedaan en blijkt dat mijn dempers gewoon optimaal werken.

 

Maargoed nu breng je mij aan het twijfelen, ik heb nog ff de tijd tot de dempers volgende week binnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Les, nu zijn ze nog goed maar starks komt er meer druk op de dempers te staan doordat de veren korter zijn en krijgen ze meer te voorduren.

 

Ik heb bij mijn andere Passat ook met eibach veren met bilstein dempers gereden en dan maakt werkelijk een wereld van verschil. Bilstein is wel duurder misschien is dit wat voor je;

 

http://cgi.ebay.de/GT-Cupline-Sport-Sto ... dZViewItem.

 

Het zou zonde zijn als je weer 50 a 60 eu moet uitgeven na een aantal maanden om je waggie weer uit te lijnen...

 

Daarnaast zou je na een x aantal km's dit setje weer kunnen doorverkopen en er een schroefsetje onder monteren :wink:

 

Gr. Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Seite kann nicht aufgerufen werden

 

 

 

 

 

Die von Ihnen gewünschte Seite kann nicht aufgerufen werden.

Bitte wählen Sie unter den folgenden Optionen aus:

Aktualisieren Sie Ihren Browser.

Gehen Sie, anstatt ein Lesezeichen zu verwenden, direkt zur eBay-Startseite.

Versuchen Sie es in ein paar Minuten noch einmal.

Wenn die gewünschte Seite nicht verfügbar ist, sind andere Bereiche von eBay über die Startseite in den meisten Fällen weiterhin verfügbar

das jammer he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden