Ga naar inhoud

Polletje: Talladega's of Vision BP's onder de Wolf GTi?


Bootje_Ronald

Talladega of Vision BP?  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Talladega of Vision BP?

    • Talladega
      5
    • Vision BP
      0
    • Vision 'Glanzgedreht'
      2
    • Ben je gek? Kijk 'ns naar deze originele VW-velg...
      0


Aanbevolen berichten

Na de foto's van de detail ook op een ander forum te hebben geparkeerd, ontstond de vraag of dat mijn velgen wel origineel van VW zijn, en geen replica's. Wat denk je wat: het zijn replica's! Foto's zijn te zien in dit topic: viewtopic.php?f=104&t=36148&start=555

 

Ik heb ze bij Pon gekocht als origineel VW (met wat achteraf helemaal dus niet zo'n mooie korting blijkt te zijn), maar het is een 'direct-set' van Continental. Worden op meer VW's geleverd, maar ik heb duidelijk gevraagd of dit originele zijn, omdat ik met replica's een slechte ervaring heb. 'Ja', was het antwoord...

 

De werkplaats heeft dus duidelijk een steekje laten vallen, want zij bedoelde een originele 'direct-set', terwijl ik met een nummer van VW aankwam. Klopt dus niet...Lang verhaal kort: ik mag de set retourneren, want men vertikt het om alsnog de originele VW-set te leveren vanwege het prijsverschil...

 

Dit is de eerste keer dat Pon me 'in de kou' laat staan! Daar is het laatste woord nog niet over gesproken!

 

Maar goed; ik ben dus op jacht naar een nieuwe set lichtmetaal. Ik heb de keuze nu beperkt tot 2 smaken (Ja, origineel VW): De Talladega's en de Vision's BP. Als rubber Sport Contact 5: 225/40/r18 of 235/40/r18. De teller staat 'ge-ijkt' op breedte 225, maar da's te verhelpen.

 

Kies je voor een andere optie; dan graag even toelichten (liefst met pica).

 

Dus wat denken jullie? Talladega of Vision BP?

 

post-12305-1423828015,8213_thumb.png

 

post-12305-1423828017,6805_thumb.png

 

post-12305-1423828015,9462_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ozzy: met die velg worden we binnenkort doodgegooid; is de standaard lmv van de nieuwe Golf 7 Highline. Dus toch maar niet...

 

De Vision is er overigens ook in single-tone:

post-12305-1423828016,9306_thumb.png

Edit: ik vond 'm al wat afwijkend van de standaard kleur: dit is dus ook al de Sterling Silber Glanzgedreht...

 

Overigens ontving ik ook nog een leuke optie via de mail: Een velg van MTM. Da's een welbekende tuner en de velgen zijn 'reinforced'. Vinden we daar dan van?

 

post-12305-1423828017,0868_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Marko, dan hoef je er toch ook geen respect voor te hebben? Smaken verschillen gelukkig nou eenmaal. Maar bedenk je wel dat ze onder een Wolfje komen, en niet onder een Passie...Ben dus op zoek naar een sportieve look, zonder 'agressief' te worden.

 

Zit nu weer even te speuren, en kom 3 smaken Visions tegen...Vind de 'Sterling Silber Glanzgedreht' toch ook wel mooi...Mss wel mooier dan de zwarte versie, maar ik had alleen nog maar de gewone 'Sterling Silber' gezien...

 

post-12305-1423828017,1493_thumb.png

 

post-12305-1423828017,3212_thumb.png

 

post-12305-1423828017,4305_thumb.png

 

Mss polletje ff aanpassen... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die velgen heeft me oom ook onder zijn Golf 6, het maakt 'm gelijk ''dikker'' en sportiever, je merkt niet zo snel dat het een lege Golf 6 2.0tdi is :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de Vancouver zeker een mooie velg; maar is geen finalist geworden...Eigenwijs hè? Da's weer de standaard velg van een GTD, en ik wil iets 'exclusievers'. Maarre, keep 'm coming!

 

:D

 

Heb de poll aangepast: merendeel heeft gekozen voor de Talladega, de Vision Black Polish is niet erg populair...De Vision Glanzgedreht toegevoegd. Dus het vriendelijke verzoek om opnieuw een vote uit te brengen...Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de Vancouver zeker een mooie velg; maar is geen finalist geworden...Eigenwijs hè? Da's weer de standaard velg van een GTD, en ik wil iets 'exclusievers'. Maarre, keep 'm coming!

 

:D

 

Ik dacht dat dit de standaard velgen van de GTD waren.. :roll:

post-16456-1423828017,8055_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden