Lange Hans Geplaatst 8 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Ik zie veel CC's (vanaf modeljaar 2011) nog met de tweezits achterbank. Kan je zo'n tweezits bank vervangen door de driezits? Tenslotte wordt vanaf 2011 de CC ook geleverd met 3 zitplaatsen achterin. Iemand hier ervaring mee? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 8 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Misschien is een 3C achterbank wel aan te passen zodat die erin past Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 8 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Geen ervaring, maar moet te doen zijn de achterbank klik je zo los en je kunt een zitgedeelte erin zetten voor een vijfzitter Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lange Hans Geplaatst 8 december, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Gaat dan ook goed met de gordels denk je? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 8 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Nee je moet dan dubbele gordelsloten nemen aangezien er nu maar 2 achterin zitten ipv 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 8 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Vlgs mij gaat dat niet zo eenvoudig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 8 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Zitvlak is zo los, probeer hem maar naar boven te duwen klikt er zo uit. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
stapper Geplaatst 8 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 december, 2012 Ik heb een cc achterbank in mijn 3c sedan Dat past zonder problemen dus andersom moet dit ook gaan Je moet wel de wangen van de rug leun hergbruiken want die zijn wel anders Ook moet je op de gaten waar de leuning op scharniert letten Bij mij waren de gaten in de cc leuning groter als die van mijn 3c Maar dit kan je aanpassen als je wil En als je enkel het zitvlak veranderd maakt dit niks uit natuurlijk In de kb staat de uitleg hoe je de achterbank demonteerd In mijn topic staan foto's van de zetel ombouw Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lange Hans Geplaatst 9 december, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 december, 2012 Thx allen voor de input! Ik ga me daar eens in verdiepen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 9 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 9 december, 2012 Hou ons op de hoogte! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 9 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 9 december, 2012 Misschien is er dus wel iemand die een "premium" 2-zits-bank wil in zn 3C en wat je dus kan ruilen.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lange Hans Geplaatst 11 december, 2012 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 december, 2012 Zoiets zou het inderdaad moeten worden. Da's de makkelijkste ruil. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mark_ellerman Geplaatst 13 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 december, 2012 Ik heb gisteren de 2 persoons eruit gehaald en vervangen door een 3 persoons... Alleen moeten er 2 nieuwe gordelsluitingen besteld worden, de steuntjes daarvan zijn anders. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 13 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 december, 2012 Foto's? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
stapper Geplaatst 13 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 december, 2012 Als ik het juist voor heb zit 1 gordelslot vast aan de riem voor de middelste passagier die dan weer oprold in de leuning... Het andere slot is den weer een dubbel inplaats van een enkel In heb die trouwens nog liggen als iemand die kan gebruiken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mark_ellerman Geplaatst 13 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 december, 2012 De gordel en sluiting in het midden zitten aan elkaar vast, en die gaan recht naar beneden. achter de bestuurdersstoel hoort eigenlijk de dubbele gordelsluiting te zitten, deze ga ik morgen waarschijnlijk bestellen. Met de 2 "losse" gordelsluitingen lukte het niet om de zitting goed vast te krijgen in de vergrendeling omdat het gat in de zitting waar de gordelsluitingen komen iets verder naar het midden zit. verder is de achterbank zo over te zetten...geen probleem Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jim78 Geplaatst 14 juli, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 14 juli, 2017 Nog even geduld ik vul mijn topic binnenkort weer aardig aan. Ook dit komt voorbij Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten