Ga naar inhoud

stapper

Members+
  • Aantal items

    487
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over stapper

  • Verjaardag 01-03-1984

Profile Information

  • Geslacht
    Not Telling
  • Plaats
    limburg (B)
  • Naam
    Stapper

Overige

  • Vagcom
    ja

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

stapper's Achievements

10

Community reputatie

  1. He @@jos_br ik ben ook nog maar hard op aan het denken. Ik dacht aan een arl omdat deze de reputatie heeft om kogelvrij te zijn, om het dan nog steeds een 1.9tdi is (geen problemen met de Belgische keuring, al zou het mij straf lijken dat ze het gaan zien) en omdat de bora van een maat met arl motor veel fijner rijdt dan mijn (gechipte) Passat met bkc. Ik heb in de tijd voor de 1.9 gekozen omdat er met 2.0 veel problemen waren (daarom dacht ik eigenlijk nog steeds aan een 1.9). Heb wel ooit gehoord dat de 2.0 van na 2008 beter zouden zijn... Nu heb ik maar weinig geluk gehad mijn mijn 1.9, turbo, koppakking en bak om maar de grootste dingen op te noemen Daarom ben ik eens aan het kijken om er iets anders in te gooien wat fijner rijdt en betere tunings mogelijkheden heeft. Als ik naar een 2.0 16v zou kijken welke motorcodes zijn dan de betere keuze? En wat zou ik dan nog nodig hebben behalve motor, bak en ecu? Bedankt voor je antwoord! Mvg. Pascal
  2. Zoals de titel zegt ben ik benieuwd hoe makkelijk/moeilijk het zou zijn om de bkc motor met 5bak te vervangen voor een arl met 6bak. Kan ik zomaar een (vrijgeschakelde) arl ecu monteren zonder problemen met het canbus systeem of dat er problemen ontstaan met uitlezen? Wat voor problemen kan ik allemaal verwachten? Het aansluiten van radiator en intercooler zal wss wel wat knutselwerk vragen. En dan ivm de versnellingsbak, zijn hier aan passingen nodig? Andere de schakelkabels bv. ? Mvg. Pascal
  3. Als je de juiste units hebt voor maar 10€ zou k niet twijfelen en die dingen bestellen. Heb voor de mijne een stuk meer betaald.
  4. Ik denk dat het met die dingen die ik heb liggen opgelost is... maar het is aan @@roelh om te beslissen of hij het wil proberen...
  5. Sorry heb plaats gemaakt en je mijn nr doorgestuurd
  6. Als je me een pb stuurt met je nr stuur ik je foto's door via whatsapp
  7. Ja.. tis toch een smalle aan de led kant...
  8. Ik denk dat ik heb wat jij zoekt... Heb die dingen nog op overschot omdat ik mijn 2de set led kentekenverlichting heb steken ondertussen en mijn oude weerstanden en stekkers heb herbruikt. Is 2x blokje (weerstand) en 2x verloopstekker
  9. Heb je mss ook nog aan mij gedacht, Peter?????
  10. stapper

    Cc achterbank

    Je moet ook de zij wangen v je origineel interieur behouden, die zijn anders dan van de cc. Ik heb een cc achterbank in mijn 3c sedan. Heb geen problemen gehad behalve dat de gaten waar de leun op scharniert groter waren bij de cc zetels. Denk er ook aan dat je een andere gordel stekker nodig hebt. En als ik het goed heb is de bij een variant de laadvloer niet meer vlak met de zetels plat omdat het zitvlak van de achterbank niet meer omhoog klapt.
  11. stapper

    touch adapter

    Heel erg bedankt BVe! Beetje schandalig dat ik er zelf niet achter gekomen ben...???? Heb wel gezocht maar er gewoon over gekeken blijkbaar... Bedankt!
  12. stapper

    touch adapter

    Niemand een idee? Of kan er mij misschien iemand vertellen of de adapter zich bij hem wel afsluit als je het contact afzet of de wagen sluit?
  13. stapper

    touch adapter

    K heb sinds eergisteren ook een Touch adapter, werkt goed. Alleen sluit de adapter zich niet af als ik het contact afzet of de auto sluit. Dit is vervelend om dat de auto vlak bij het huis staat en ik dus verbonden blijf met de adapter als ik niet in de auto zit. Weet iemand hoe je dit kan instellen? Buiten de slaapstand vind ik niet veel maar deze schakelt enkel het scherm uit.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden