Ga naar inhoud
  • 0

Achteruitrijcamera op rns?


JoVos

Vraag

Weet iemand of het mogelijk is om deze camera aan te sluiten is op een RNS510?

Of dat er nog andere modules o.d. nodig zijn?

http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/sece19457208f/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/OEM819%5B1%5D

Denk waarschijnlijk niet omdat RNS geen tulpstekkers heeft maar toch even alle opties uitsluiten :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb me laten vertellen,

 

dat er ook een gewone camera met tulp kon gekoppeld worden aan de OEM stuurdoos (dus de 3cx 907 441)

maar dat je moet zorgen dat de camera een PAL camera is.

De camera in jouw advertentie ondersteunt geen PAL maar enkel NTSC

Verder moet je ook een verloopkabeltje hebben van tulp naar fakra (http://www.benl.ebay.be/itm/270757845008?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649)

Ik heb nu de gewone camera erop (geeft een PAL signaal uit) en heb me een verloopkabeltje gekocht.

En dat ga ik dan koppelen aan de OEM stuurdoos (gekocht van Gerd-jan :) )

en normaal zou deze set-up ook moeten werken met inparkeerlijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Omdat origineel veel duurder is xD

Zal het nog eens bekijken.

Eventueel eens zoeken voor ofwel goede 2dehands en anders omvormmodule

 

Zou toch voor origineel gaan en anders effe sparen....

Ik heb me ook door Gerd Jan laten overtuigen voor OEM plus park ops en daar ben ik best blij mee. Kost een beetje tijd om op Ebay alles te verzamelen en het in te bouwen maar dat is best leuk, voordeel is dat je het in gedeeltes kan doen. Stuur anders Dreke een pbtje, die kan je denk ik ook een eind op weg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De ene is van een variant, prijs is wel twijfelachtig laag, de 2e van een sedan.

Ik heb ook een gebruikte via Ebay gekocht en die doet het prima. Ik moest alleen de kabelboom van de regeleenheid naar de RNS nog bijbestellen plus de park ops, kan bij kufatec of op ebay.

De inbouw van de sedan staat beschreven op de site van DE Nikki en Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ga voor OEM orgineel ben je zeker dat het werkt en bij ongeval wordt het vergoed en geplaatst bij de dealer door nieuwe, wat weer voordeel heeft. :P

Iets dat niet orgineel is geeft problemen en ben je niet zeker dat hetgoed zijn werk zal doen.

En bij ongeval zal de dealer nietwillen plaatsen en de vraag is is het dan nog leverbaar t.g.o.v orgineel.

 

bv dat van Dre is OEM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden