Ga naar inhoud

  • 0

Codering 23-byte m boordnet Xenon (is nu 30Byte High-end)


Kingversace

Vraag

Wie van jullie heeft een 23byte boordnet en heeft er aftermarket xenon?

Daarbij hebben jullie de optie xenon of xenon without shutter aangevinkt.

 

Ik zou graag de code willen hebben die in 09-central elec. staat dit omdat ik mijn xenon niet aan de gang krijg (rechterlamp valt na aantal seconden uit) en ik niet de opties voor xenon in mijn boordnet heb staan.

 

Ik wil proberen d.m.v. de codering die een ander met het zelfde boordnet heeft te kijken wat er anders staat en mogelijk dit bij mij in te voeren om alsnog de xenon aan de gang te krijgen.

 

Ik maak gebruik van een Pilot Proline set van Guyke dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja gister erin gebouwd en helemaal happy!

Vooral met de sneeuw is het een mooi gezicht!

 

Ik stuur je morgen de andere ballast op dan moet ik ook nog een module opsturen dus kan mooi in 1x.

 

Bedankt voor de goede service :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

(Binnenkort maar eens kijken voor de Guymod :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En wat was nou het probleem? Kapotte balast?

jep kapotte ballast in de doos ( kan dus ook bij pilot setjes blijkbaar)

heb nu eens van essen een goedkoop setje meegenomen , dat ga ik eens aan een paar testen blootleggen

in mijn eigen wagen natuurlijk

ben eens benieuwd als ik die werkend krijg en hoe lang

ben heel tevreden van pilot alleen de prijs valt me tegen , andere sets zijn doorgaand 50 tot 100 euro goedkoper

deze set heeft exact dezelfde lampjes met de ijzeren fittingen en exact dezelfde warning cancelers

alleen de ballasten zijn anders

keep u all post

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag heb ik mijn Pilot set geplaatst. Prima gegaan. Bestuurderskant wat nauw dus even prutsen. Ben alleen nog niet helemaal tevreden over de plek van de balast aan de bijrijderskant. Iemand nog een tip?

Heb verschillende ritjes gemaakt, starten met lampen aan, seinen met groot licht, gelukkig geen problemen met canbus.

Lichtbeeld gelijk aan halogeen, gemeten op mijn garagedeur. Alleen zie ik op het wegdek wel lichtjes de zwarte staafjes van de lampen. Verder mooi veel licht.(5000K)

Duurt wel een seconde of 10 voor de lampen hun volle sterkte hebben, maar dat zal wel normaal zijn.

Is het slim om mijn leaving home uit te zetten om nutteloos starten te voorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
arnout als je eens kijkt naar de binne kant van de lampen

de zijkanten daar is een hele brede gleuf in daar past de slim ballast mooi in , geen geplak of geklooi gewoon er in schuiven en klaar

Ik zag alleen een driehoekige gleuf aan de binnenkant van de lamp en daar ging de balast niet helemaal in. Maar ik zal morgen eens opnieuw kijken of ik die gleuf kan vinden. Ik had toch het idee om eerst te ervaren of ik canbus problemen zou krijgen en daarna pas definief vastzetten.

 

Trouwens Guy, monteer jij de lampen altijd met de staafjes naar boven of naar onderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de de experts onder ons:

 

Ik heb mijn nieuwe boordnet handmatig moeten coderen omdat mijn oude codering niet overgenomen kon worden.

Nu heb ik de meeste storingen eruit maar, er zitten er nog een paar die ik niet weg kan krijgen.

 

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl

Part No SW: 3C8 937 049 F HW: 3C8 937 049 F

Component: Bordnetz-SG H54 2602

Revision: 00H54000 Serial number: 00000009356118

Coding: E000121700001A0F000000000F0000000009EB4E70400020000000000000

Shop #: WSC 05124 000 00000

VCID: 346318E32CFB

 

Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 119

Component: Wischer VW461 012 0503

Coding: 00063445

Shop #: WSC 05124

 

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AE

Component: RLS 140606 014 1201

Coding: 02052133

Shop #: WSC 05124

 

1 Fault Found:

02390 - Control / Regulation for Ambience Lighting (E400)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 126

Mileage: 250629 km

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

ON

Voltage: 11.75 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

 

Geen idee wat het is heb geen voetruimte verlichting en deze staat ook niet ingeschakeld.

Het RLS en Wisher kan wel zijn omdat ik verschillende glastinten heb uitgeprobeerd omdat ik mij CH/LH niet actief krijg

 

Zoals hier boven te lezen krijg ik dus mij CH/LH niet actief en vraag me niet waar dat aan ligt want ook daarvoor heb ik alle mogelijke opties al aangevinkt en uitgevinkt. Misschien dat het een bepaalde combinatie moet zijn maar deze heb ik tot op heden niet gevonden.

 

Iemand hier ervaring mee want ik begin mij hier nu toch best wel aan te ergeren :bash:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden