Ga naar inhoud

Kingversace

Members+
  • Aantal items

    240
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

16 Good

2 Volgers

Over Kingversace

  • Verjaardag 09-05-1986

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Zutphen/Oldenzaal
  • Naam
    Roy

Overige

  • Vagcom
    12.12
  1. Mogelijk turbo probleem N75 klep? Het lijkt op een probleem wat ik met mijn 3C had. Bij een te hoge turbodruk gooit hij een klep open waardoor de druk wegvalt en en auto in de noodloop gaat. Wanneer ik hem opnieuw startte ging het goed totdat ik weer hoog in de toeren kwam. Bij mij bleken de schoepen van de variabele turbo vast te zitten waardoor hij een overboost gaf en uit veiligheid de klep dus opengooide.
  2. Ahh dat probleem heb ik ook gehad toen @@dreke mijn stuur en teller in mij 3C inbouwde, het bleek iets met de codering te zijn. Helaas 3 jaar geleden dus ben het ff kwijt wat het was. Toevallig geen foto gemaakt van de orginele codering voor dat je ging veranderen?
  3. Volgens mij was het bij de oudere Volkswagens bij het knipperen van de gloeispiraal een teken van een (motor)storing. Gloeilampje wat knippert zegt mij zo niks. Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is
  4. Ik heb het met een grove polijst gedaan met de hand. Daarna met een ultimate glaze op de machine. Alleen met de machine moet je wel opletten dat je geen andere zaken als rubbers raakt. Zou je met schilderstape even af kunnen plakken. Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is
  5. Dan wacht ik de prijs van die optie wel even af voor dat ik me een hoop werk op mijn hals haal. Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is
  6. Haha nee dat weet ik.[emoji23][emoji23][emoji23] Ging mij om het grotere scherm maar ik kwam toevallig een W8 teller tegen en dacht: ach das leuk meegenomen. De GTI teller loopt immers ook tot 300km/H Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is
  7. Ik was het op andere sites al een tegen gekomen en dat ziet er helemaal goed uit! Al enig idee wat dat gaat kosten? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  8. En als er dan ook nog iemand is die voor een heel klein prijsje een FIS-control heeft liggen?
  9. Heb je toevallig een onderdeelnummer welke 1 op 1 over te zetten is?
  10. Is het mogelijk om een tacho van een W8 in mijn passat te bouwen? En zo ja, wat moet ik veranderen of aanpassen met vagcom? Reden van ombouw: * Over naar Fis * Teller gaat tot 300 km/h
  11. Oke dank je ga ik dat deze week ook eens proberen. Misschien dat het nog een aangenaam verschil maakt.
  12. @'Vdub' kan ik mijn software voor mijn bak in vagcom zonder probleem aanpassen naar sportstand? Ik zag het staan op gerritspeek maar twijfel om dat zo ff aan te passen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  13. Nou ik heb nog wel meerdere plekjes rondom de auto en een wielrand die in elkaar zit. Dat gaat een beetje kostbaar worden bij de spuiter[emoji85] Bij mij komt het van onder de lak en dit zijn trouwens al de tweede set dakrail die erop zit. Maja het is niet anders. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  14. Nou die roest zit er helaas al onder de lak[emoji20] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden