Ga naar inhoud

Trim detailer, welke??


DM

Aanbevolen berichten

Ik zoek nog naar een trim detailer / restorer voor alle plastic delen, dus strips, skirts, bumpers. Wat ik belangrijk vind is dat het goedje in de zwarte delen gaat zitten (voeding) en niet als laagje erop. Moet ook niet te vettig aanvoelen/zien en een langere levensduur hebben. Gaat me om die diepzwarte matte look. Dacht zelf aan PB TR of is er beter spul?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik nu Auto finesse Revive.die geeft een mooie satijne glans.

Verder heb ik nog Poorboys trimrestorer aleen die vind ik best wel vettig. En dan heb ik nog black wow ook een geweldig product.

Maar C.pro Dlux is een coating dus die blijft er heel lang op zitten.

Allen vind ik het niet erg om 1 keer per maand mijn trims te doen dus ik hou het lekker op Revive.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meende dat iemand van een bedrijfje die daar toen ook aanwezig was de strip heeft behandeld, was idd zeker van Mequiars. Ik verbaas me er nog steeds over dat het verschil nu nog steeds zo groot is terwijl ik de zwarte delen altijd regelmatig behandel.

 

Dat met die verfbrander, hoe lang blijft dat zitten? Verouder je hiermee de strips niet erger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pindakaas

Zelf getest en nog steeds diepzwart op eigen wagen ook al bij een vriend '1ste pagina' en nog steeds grijs

-op de volvo was het grijs door verkleuring en nu nog steeds zoals nieuw-

viewtopic.php?f=128&t=40421&start=30

Doe dat nu nog steeds bij andere wagens.

 

Tot vandaag nog steeds zwart.....vanaf morgen zijn het R36 schorten gespoten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net dat de megs all season dressing in verpakkingen van bijna 4 liter verkocht wordt, is dit de enige optie? Lijkt me wat veel namelijk.

Is blackwow + prewow zo goed dan? Ik lees dat het product wel duurzaam is en voeding geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is blackwow + prewow zo goed dan? Ik lees dat het product wel duurzaam is en voeding geeft.

 

Ieder product heeft natuurlijk fervente gebruikers en mensen die het niks vinden. Dat zal altijd zo zijn.

In de tijd dat ik me met detailen bezighoudt, heb ik zo links en rechts al heel wat producten uit mogen proberen. Sommige producten kunnen je nog écht verrassen als je ze voor het eerst gebruikt.

Black Wow was in mijn geval zeker zo'n product. Het is wel behoorlijk duur maar als je ziet hoe weinig je nodig hebt, betaalt het zichzelf wel weer terug.

 

Over de heatgunmethode het volgende: ik heb eens een heel oud skeltertje gekregen. Er zat een kunststof zitje bij wat helemaal roze was uitgeslagen. Ik heb dat met de heatgun behandeld en het werd zowaar weer mooi rood. Toen de buurman hier lucht van kreeg ging hij het op de roze rode bumpers van zijn toenmalige Citroën BX proberen met de föhn van zijn vrouw: geen effect. Later ben ik te hulp geschoten met de Black & Decker verfstripper en jahoor: prima resultaat.

De warmte is dus een belangrijke factor. Ik weet niet of er plastic soorten zijn die hier heel goed op reageren of dat er juist soorten zijn die niks doen, maar het is het proberen waard zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net dat de megs all season dressing in verpakkingen van bijna 4 liter verkocht wordt, is dit de enige optie? Lijkt me wat veel namelijk.

Is blackwow + prewow zo goed dan? Ik lees dat het product wel duurzaam is en voeding geeft.

 

 

 

 

 

 

als je 4 Liter toch veel te duur en teveel koop dit dan. :arrow:

 

met

 

100064.jpg

 

info

 

Hot Shine levert een langdurige bandenglans en is gemakkelijk op te brengen door middel van de vernevelbare sproeier. Waterafstotende anti-ozonbestanddelen zorgen ervoor dat banden langer zwart blijven terwijl ze beschermd zijn tegen verkleuring, barsten en voortijdige veroudering. Deze hoogglansformule geeft banden een diepe 'wet-look'.

 

maar je bumper en de stoot lijsten enz ezn worden met dit product komt de zwarte kleur terug

dat werkt ook voor 16,99 euro Meguiars - Hot Shine Tire Spray Trigger - 710ml

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging toch over trims? Wat je nu laat zien is bandendressing Fai.

 

maar je bumper en de stoot lijsten enz ezn worden met dit product komt de zwarte kleur terug

dat werkt ook voor 16,99 euro Meguiars echt waar BlackPassa :angel:

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Pindakaas werkt ook Fai. (voor de liefhebber die het weten wil: dat komt door de arachideolie die in pindakaas zit. Als je dus een flesje van die olie koopt dan ben je nóg goedkoper uit. Lekker vet ook)

In plaats van mijn schoenen met leervet in te smeren kan ik ze ook met petroleum behandelen; dan glimmen ze ook.

Maar dat zal niet de bedoeling van de topicstarter zijn; die wil gewoon geholpen worden met middelen voor zijn trims.

Die bandendressing houden we gewoon voor de banden, goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden