Ga naar inhoud
  • 0

Xenon pilot 8000k stuk?


beetle73

Vraag

Hallo,

 

Heb op mn passat een setje van pilot (was al in gebouwd) zitten.

Het was altijd goed,bij aan doen van de verlichting gingen ze altijd direct aan maar na 1 seconde weer uit en dan gloeiden ze tot hoe het moet wezen.

Alleen nu werkt 1 lamp niet meer en de andere start soms niet op,dan moet ik de verlichtings schakelaar soms 3 keer aan en uit zetten en dan doet de lamp het.

Is dit normaal als de lampen ouder worden,en voordat ze stuk gaan of is het iets anders bv met de kastjes die ervoor gemonteerd zitten.??

Dit in het geval dat ik 2 nieuwe lampen bestel en dan blijkt dat het iets anders is.

Wie weet dit?

gr robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb gister ook een setje vervangen in een klantenauto waarvan links af en toe niet deed en rechts helemaal iet meer deed. Heb als garantie de hele ste vervangen. Ben benieuwd hoe lang het goed gaat.. Anders is er nl wat anders aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb eerst voor nood aan 1 kant nu gewone verlichting zitten en ga morgen even met een ander kastje de lamp proberen,doet ie het dan ook niet dan bestel ik een nieuwe lamp.

Is het net zoals gewone halogeen dat ik dan beter direkt de andere kant ook ga vervangen?

gr robert

 

allicht, als de ene versleten is, zal de andere ook al niet meer superfris zijn. Daarbij ga je bij 'n nieuwe en een oudere xenonlamp van 't zelfde type kleurverschil krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo,

 

Heb op mn passat een setje van pilot (was al in gebouwd) zitten.

Het was altijd goed,bij aan doen van de verlichting gingen ze altijd direct aan maar na 1 seconde weer uit en dan gloeiden ze tot hoe het moet wezen.

Alleen nu werkt 1 lamp niet meer en de andere start soms niet op,dan moet ik de verlichtings schakelaar soms 3 keer aan en uit zetten en dan doet de lamp het.

Is dit normaal als de lampen ouder worden,en voordat ze stuk gaan of is het iets anders bv met de kastjes die ervoor gemonteerd zitten.??

Dit in het geval dat ik 2 nieuwe lampen bestel en dan blijkt dat het iets anders is.

Wie weet dit?

gr robert

 

Dit had ik ook,

 

Gewoon balasten om wisselen. Dat hielp bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden