Ga naar inhoud

kentekenverlichting


Marleyke93

Aanbevolen berichten

Volgens mij is 36mm perfect, voor de Passat 3C Sedan) , het mag zo'n 1-2mm afwijken, dan kan je de pinnen nog wel ombuigen.

 

36mm waar 39mm hoort lukte bij mij niet, ik moest die ene festoon/buisje toen aanpassen voor mijn kofferbakverlichting, daar hoorde 39mm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal morgen meten en ledjes halen. en hopen dat er geen foutmelding komt op de boordcomputer

 

Canbus ledjes halen, dan is er geen probleem ;)

 

Wat ik weer niet snap is: als 1 van je ledjes met Canbus het begeeft, krijg je geen melding op je klokunit.. :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik weer niet snap is: als 1 van je ledjes met Canbus het begeeft, krijg je geen melding op je klokunit.. :?

 

Denk dat de 2 lampjes in serie staan, dus 1 lampje defect ziet hij het andere nog als voldoende verbruik, pas wanneer ze allebei defect zijn krijg je melding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik weer niet snap is: als 1 van je ledjes met Canbus het begeeft, krijg je geen melding op je klokunit.. :?

 

Denk dat de 2 lampjes in serie staan, dus 1 lampje defect ziet hij het andere nog als voldoende verbruik, pas wanneer ze allebei defect zijn krijg je melding

 

Dat kan wel kloppen, ikzelf weet het iig niet.

 

Ik heb is vooraan gehad, dat 1 van me ledjes in de stadslichten het even niet deed en toen kreeg ik gelijk een foutmelding :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

stadslichtjes worden beide apart gestuurd aangezien je deze als parkeerlicht kan gebruiken.

Dus moeten ze afzonderlijk kunnen werken dus krijg je per stadslicht een melding

 

Oke, dat is duidelijk :wink:

 

 

is dat een mooi zicht die stadlichten in led?

 

Als je Xenon hebt wel, anders heb je mooi wit Xenon en een kaarslichtje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik weer niet snap is: als 1 van je ledjes met Canbus het begeeft, krijg je geen melding op je klokunit.. :?

 

Denk dat de 2 lampjes in serie staan, dus 1 lampje defect ziet hij het andere nog als voldoende verbruik, pas wanneer ze allebei defect zijn krijg je melding

In serie staan kan niet. Want als 1 lampje kapot is doet de andere het ook niet. Net als bij de ouwerwetse kerstboomverlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In serie staan kan niet. Want als 1 lampje kapot is doet de andere het ook niet. Net als bij de ouwerwetse kerstboomverlichting.

 

ow my god, serieus moment van zwakte zou ik zeggen :embarassed:

parallel zal beter zijn hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Xenon en led's besteld bij www.carled.nl Zijn ook de canbus setjes xenon van Carnamics in de aanbieding op dit moment.

De lampjes van de kenteken zijn inderdaad 36mm. Maar ze werken maar in 1 richting. Dacht eerst dat er een kapot was. Maar na een mailtje met carled.nl was dit opgelost.

De Led lampjes werken maar in 1 richting, dus het lampje omdraaien, en de kentekenverlichting werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Led lampjes werken maar in 1 richting, dus het lampje omdraaien, en de kentekenverlichting werkte.

 

Dat heb je wel bij die "goedkope" merken, bij de ledjes die ik bestelde maakte dit niet uit hoe je ze erin stak

Link naar reactie
Delen op andere sites

technisch gezien KAN een LED niet in twee richtingen werken, want een led is een diode, die laat maar in één richting stroom door ;)

 

Zeg ook niet dat de led in 2 richtingen werkt, daar zal dan wel intern een schakeling (gelijkrichter) in zitten die ervoor zorgt dat het niet uitmaakt hoe je ze aansluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zouden deze werken met canbus? http://www.ebay.nl/itm/Kennzeichenbeleuchtung-C5W-LED-36mm-Canbus-5050-Soffitten-Xenon-Iveco-SMD-/370747764277?pt=DE_Autoteile&hash=item565249ee35#ht_2478wt_1071

 

Staat er wel bij maar werkt het ook? Voor mijn stadslicht geeft hij namelijk ook wel eens een foutmelding en zouden ook voor canbus zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden deze werken met canbus? http://www.ebay.nl/itm/Kennzeichenbeleuchtung-C5W-LED-36mm-Canbus-5050-Soffitten-Xenon-Iveco-SMD-/370747764277?pt=DE_Autoteile&hash=item565249ee35#ht_2478wt_1071

 

Staat er wel bij maar werkt het ook? Voor mijn stadslicht geeft hij namelijk ook wel eens een foutmelding en zouden ook voor canbus zijn.

zolang ze canbus hebben geven deze geen foutmelding op de bc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden