Ga naar inhoud

opgelicht


ids30postma

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Afgelopen week ben ik waarschijnelijk opgelicht,

 

Ik had een advertentie geplaatst op markplaats "gezocht raammotoren", laat in middag werd ik gebeld en kreeg te horen dat ze twee motoren hadden liggen, ze vroegen € 100 euro voor, direct betaald, en ze zouden gelijk opsturen en dan zouden de track en trace nummer door mailen naar mijn adres, volgende dag geen n track en trace nummer, dus maar gebeld, hij vertelde dat zijn vriendin mij wel zou bellen om het nummer door tegeven, na 4 uur nog niks weer gebeld zelfde verhaal en zo ging het twee dagen lang door, derde dag heb ik tegen hem gezegd, dat er waarschijnelijk helemaal geen vriendin is en dat hij het pakketje nooit heb opgestuurd, hij ontkende dat natuurlijk, en vandaag nam hij zelfsdetelefoon niet meer op,

dus waarschijnelijk een oplichter, misschien een idee om met zijn alle hem telefonisch te gaan stoken, met de vraag waar dat pakketje blijft...

 

en hij komt hij Den-Haag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk even op de website http://www.opgelichtopinternet.nl/ of hij daar bekend staat en meld het daar.

Ze hebben daar standaard formulieren. Ik heb dit ook reeds een keer gebruikt, en uit eindelijk mijn geld terug gekregen van de betreffende man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk even niet dat we hier zover moeten gaan dat we zomaar luk raak 06 nummers gaan posten en mensen oproepen hem te gaan bellen. Denk dat je je Recht op een andere manier moet halen of zelf aktie ondernemen maar niet op deze manier.

 

06 nummer is nu weg gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb klapspiegels aangeschaft ( tweedehands), maar geen daarbij horende raammotoren, en volgens dreke heb ik deze speciefieke nummers nodig 1K0959701L en de 702L om het werkend te krijgen, ik had eentje gevonden de 701L, maar deed helemaal niks toen ik hem aansloot, volgens mij is hij kapot, gelukkig had ik maar €40 betaald, maar ik kan hem nog terug komen brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het ook wel netjes gevonden dat je mij dan ook even liet weten dat je geen interesse meer hebt in mijn aangeboden set spiegels.

Dus eigenlijk voel jij je ook een beetje opgelicht.. :|

 

Nee, zeker niet!

Maar had het wel zo netjes gevonden als er een bericht was geweest dat hij ondertussen al voorzien was.

Wie weet had ik misschien andere kandidaat kopers al gemeld dat er al een potentiële koper was en hierdoor een mogelijke verkoop ben mislopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het ook wel netjes gevonden dat je mij dan ook even liet weten dat je geen interesse meer hebt in mijn aangeboden set spiegels.

Dus eigenlijk voel jij je ook een beetje opgelicht.. :|

 

Nee, zeker niet!

Maar had het wel zo netjes gevonden als er een bericht was geweest dat hij ondertussen al voorzien was.

Wie weet had ik misschien andere kandidaat kopers al gemeld dat er al een potentiële koper was en hierdoor een mogelijke verkoop ben mislopen.

 

Sorry wulfke,

Niet meer aan gedacht, volgende zal ik je berichtje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden