Ga naar inhoud

  • 0

Xenon plaatsen in 3c


Yilmaz

Vraag

  • Antwoorden 120
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Yilmaz

 

Misschien handig jezelf even voor te stellen in het "ik ben... en ik rij" topic.

Daar kun je ook alle gegevens van je auto vermelden zodat degene die er wel verstand van hebben,

je hiermee kunnen helpen het zal wel leuk zijn toch :angel:

 

Zie Link :arrow:Ik rij en ik ben,,,

 

En Bij Guyke pilot pro set Xenon :!:

 

Groetje Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Iedereen heeft het hier over Pilot.

 

Is dat nou echt de enige goeie set voor de 3C (met canbus)?

 

Hoeft niet, maar als die toch vlakbij Guy woont.. die kan het gelijk erin zetten en als er wat gezeik is, kan Guy het gelijk fixen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Iedereen heeft het hier over Pilot.

 

Is dat nou echt de enige goeie set voor de 3C (met canbus)?

 

Hoeft niet, maar als die toch vlakbij Guy woont.. die kan het gelijk erin zetten en als er wat gezeik is, kan Guy het gelijk fixen :wink:

Wat heb ik nou aan zo'n antwoord :roll:

 

Iedereen heeft het hier over Pilot.

 

Is dat nou echt de enige goeie set voor de 3C (met canbus)?

 

Nee ook deze set is ook heel goed zie link geeft geen problemen op de boordcomputer en CAN bus systeem

 

Gr Fai

Zo, dat is heel wat anders dan het setje van 40 dollar wat ik in de 3BG had :shock:

Maar 3 jaar garantie zegt genoeg...............

Heb jij deze ook :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Iedereen heeft het hier over Pilot.

 

Is dat nou echt de enige goeie set voor de 3C (met canbus)?

 

Nee ook deze set is ook heel goed zie link geeft geen problemen op de boordcomputer en CAN bus systeem

 

Gr Fai

 

Zo, dat is heel wat anders dan het setje van 40 dollar wat ik in de 3BG had :shock:

Maar 3 jaar garantie zegt genoeg...............

Heb jij deze ook :?:

 

Kijk zo set je van 40 dollar of euro kan je niet verwachten dat top spul is en dan maakt de winkel ook nog wist erop :?:

Goed koop = Duur koop :arrow:

1, pasvorm

2, niet de juiste kleur af geven

3, 6 a 12 maanden garantie :!:

4, en dan als uit stuk is weer uitbouwd en dan opsturen waar je gekocht heb maar verzend koste zijn van u :angry:

5, En niet veel licht opbrengst op de weg, zag in vergelijking met andere auto's met OEM xenon.

6, ENZ ENZ

 

ik heb veel auto zo goedkoop set eruit gebouwd :angry: en dan een goede Merk set erin :)

 

Info

ja zo setjes heb ik al veel auto's in gebouwd van well.... en pilo.... en die rijden nog rond en nog geen klachten gehoort van de auto's en ik heb zo well.... al 7 jaar in mijn sharan en die brand nog steeds :mrgreen:

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

TS vraagt bij wie. Er zijn al 3 opties aangedragen :-)

 

Maar waar moet je bij aankoop op letten?

  • - goede referenties (zoals Fai en Ricardo aangeven)
    - garantie
    - fitttingen is een goeie tip
    - balasten gewoon of slim
    - geschikt voor can-bus: is zie in de link van Ricard dat deze voor Can-bus een "ontstoorder" er tussen hebben. Zijn er ook balasten met de "ontstoorder" er in geintergreerd? Waarschijnlijk duurder maar wel mooier in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
TS vraagt bij wie. Er zijn al 3 opties aangedragen :-)

 

Maar waar moet je bij aankoop op letten?

  • - goede referenties (zoals Fai en Ricardo aangeven)
    - garantie
    - fitttingen is een goeie tip
    - balasten gewoon of slim
    - geschikt voor can-bus: is zie in de link van Ricard dat deze voor Can-bus een "ontstoorder" er tussen hebben. Zijn er ook balasten met de "ontstoorder" er in geintergreerd? Waarschijnlijk duurder maar wel mooier in te bouwen.

 

Rob,

 

Neem gewoon voor de 3c de pilot, 6000k, zien er normaal uit, geen Sjonnie lampen. Compleet monteren met de onstoorders ertussen en in elektric system canbus, " xenon no shutter" aanvinken, werkt perfect storingsvrij.

Wil ze met alle plezier voor je in een uurtje monteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb in mijn 3c ook een set van Pilot pro erin, is al m'n 2de setje aangezien ik ervoor een set had met 6000K lampen en ben nu overgeschakeld naar pilot pro 5000K omdat het licht iets teveel naar het blauwe toe neigde.

Beide sets komen van bij Guyke vandaan, Is een nette prijs en indien er toch gebreken zouden zijn dan lost Guyke het zonder problemen op (waar heb je deze garantie tegenwoordig nog).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk eerst een welke lamp behuizingen je hebt.....valeo of hella

En van valeo zijn in ieder geval 2 types.

 

Heb zelf dus dat 60euro setje erin van navaudio en werkt zonder aanpassing in vagcom al goed.

Heb nog wel de xenon aanpassing gedaan in vagcom maar zie geen verschil.

Daarnaast heb ik voor 30euro een paar andere lampen gekocht op ebay met metalen fitting omdat ik valeo lampbehuizingen hebt waar de lamp in klikt. En dat moet heel exact passen. De meegeleverde lampen bij navaudio zijn met een soort kunstof fitting en die is kwa diameter en dikte niet passend in mijn valeo lamp.

Misschien kan je ook alleen de balasten kopen daar dat scheelt weer.

Totaal dus 90euro en setje werkt nu al een paar weken goed en navaudio geeft ook een jaar garantie.

 

Ik ben voor de goedkoopste xenon oplossing gegaan want als het niet bevalt of ellende geeft flikker in de hele set er weer uit en daarnaast vind ik mijn passat zo'n dure set niet waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kijk eerst een welke lamp behuizingen je hebt.....valeo of hella

En van valeo zijn in ieder geval 2 types.

 

Heb zelf dus dat 60euro setje erin van navaudio en werkt zonder aanpassing in vagcom al goed.

Heb nog wel de xenon aanpassing gedaan in vagcom maar zie geen verschil.

Daarnaast heb ik voor 30euro een paar andere lampen gekocht op ebay met metalen fitting omdat ik valeo lampbehuizingen hebt waar de lamp in klikt. En dat moet heel exact passen. De meegeleverde lampen bij navaudio zijn met een soort kunstof fitting en die is kwa diameter en dikte niet passend in mijn valeo lamp.

Misschien kan je ook alleen de balasten kopen daar dat scheelt weer.

Totaal dus 90euro en setje werkt nu al een paar weken goed en navaudio geeft ook een jaar garantie.

 

Ik ben voor de goedkoopste xenon oplossing gegaan want als het niet bevalt of ellende geeft flikker in de hele set er weer uit en daarnaast vind ik mijn passat zo'n dure set niet waard.

 

+ nog 2 keer verzend kosten er bij van 6,75 per stuk = totoaal 13,50 euro erbij :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Daarnaast heb ik voor 30euro een paar andere lampen gekocht op ebay met metalen fitting omdat ik valeo lampbehuizingen hebt waar de lamp in klikt. En dat moet heel exact passen. De meegeleverde lampen bij navaudio zijn met een soort kunstof fitting en die is kwa diameter en dikte niet passend in mijn valeo lamp.

Misschien kan je ook alleen de balasten kopen daar dat scheelt weer.

Totaal dus 90euro en setje werkt nu al een paar weken goed en navaudio geeft ook een jaar garantie.

 

heb je misschien een linkje naar van die lampjes met metalen fittingen? Ik denk dat ik ze ook nodig heb want die van mij, origineel van navaudio, passen ook niet lekker in mijn lampen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

gewoon goede set kopen via Guy. Ik had een probleem met mijn pilots wat achteraf te maken had met het verkeerd aansluiten (wat ik zelf gedaan had) en Guy heeft onder service een nieuwe set gemonteerd! Nou, dat zullen de meesten niet zo doen!

 

Tot nu toe geen enkel probleem. Volgende setje zal wel een 5000K worden. Heb nu 4300K en is in principe goed, alleen vind ik de 5000K net iets witter en dus mooier. 6000K vind ik persoonlijk weer richting "sjonnie-blauw" neigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
gewoon goede set kopen via Guy. Ik had een probleem met mijn pilots wat achteraf te maken had met het verkeerd aansluiten (wat ik zelf gedaan had) en Guy heeft onder service een nieuwe set gemonteerd! Nou, dat zullen de meesten niet zo doen!

 

Tot nu toe geen enkel probleem. Volgende setje zal wel een 5000K worden. Heb nu 4300K en is in principe goed, alleen vind ik de 5000K net iets witter en dus mooier. 6000K vind ik persoonlijk weer richting "sjonnie-blauw" neigen.

 

+1 :thumb:

hier ook 5000K, ervoor had ik 6000K

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
uuuhm, met 5000k zie je in ieder geval meer...

 

Idd dat dacht ik ook..

 

In theorie is het: hoe lager de K-waarde, hoe meer lichtopbrengst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden