Ga naar inhoud

geen scirocco meer in .nl?


-=mYst=-

Aanbevolen berichten

Godzijdank. Weg met die GAY Rocco. Dit is toch zonde dat ze dit iets Sirocco hebben durven noemen.

Walgelijk ding. Tis geen Rocco, en zal het niet worden ook. Weg met dat ding..

Sorry, vind er helemaal niks aan, had dat ding een andere naam gedaan en had de Rocco stoer gemaakt ipv

dit!! Ik trek mijn sorry er zelfs voor terug. Tis een schade dit model. Bah, voeilelijk. Walgelijk......

 

 

 

Had ik al gezegd dat hij van mij weg mag???

Nee?

 

Nou bij deze!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Rocco was een sportief uitstralende sport vw, en wat hebben ze er van gemaakt??? En verbasterde mini cooper met flaporen en scheel ogen, en briqe neus.. Tjonge wat zonde dat de naam Sirocco voor iets mooi stond in mijn kinderoogjes, en dat ze dan dit zo noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het 'n hele mooie wagen, véél mooier als de golf (die ik nota bene ook niet mis vind :!: ) maar ik vind eigenlijk de naam scirocco ook wat "gepasseerd". Ze hadden 'm voor mij gerust de naam van de concept mogen geven, met name "iroc"

 

't verwonderde mij echter wel dat ze zo weinig verkopen in .nl, want hier kom je ze regelmatig tegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind eigenlijk dat hij die naam wel verdiend

Hij is gebouwd op het vw a-5 platform dus kun je zeggen dat het een sport auto op golf basis is

 

Vond het (zeker toen hij pas uit was) wel jammer dat het geen coupe meer was zoals de mk I en mk II of de corrado

Smaken verschillen, maar het een mini noemen , als vw lief hebber :shock:

 

Gelukkig kan je de diesel motors van vandaag niet meer vergelijken met die van toen

 

Maar je hebt gelijk in een echte sport bak moet ne dikke naft

Al was het maar voor het geluid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond hem wel leuk.

Maar ze mochten hem geen sirocco noemen... Dat is een naam die is ooit verdient door een snelle benzine.

 

en jij vind de 2 ltr FSI Turbo niet snel? Of de 1.4 TSi 160 pk niet? Heb je er wel eens in gereden? Als je flink gas geeft liggen je ballen op de achterbank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond hem wel leuk.

Maar ze mochten hem geen sirocco noemen... Dat is een naam die is ooit verdient door een snelle benzine.

 

en jij vind de 2 ltr FSI Turbo niet snel? Of de 1.4 TSi 160 pk niet? Heb je er wel eens in gereden? Als je flink gas geeft liggen je ballen op de achterbank.

 

 

Jij snapt mij niet goed. Ik vind het geen Sirocco. En dat word het ook niet.

De Sirocco heeft een bepaald model, en die is gebaseerd op een sport coupe, met de lijn van een sport coupe.

Ik vind dit geen Rocco, en meer een uitgebouwde golf dan. Sorry,

Verbasterde mini zal het niet zijn. Maar ik vind het geen auto die de naam Sirocco verdient.

Daar blijft het voor mij bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap jou niet goed omdat jij het niet lekker verwoord, dus je bent niet duidelijk. Je gebruikt als argument dat de rocco zijn naam (in jouw ogen?) verdiend heeft omdat er een snelle benzine in zit, waarop bovenstaand mijn reactie was.

 

en het is nog steeds een sportcoupe, alleen iets moderner en bij de tijd van nu. Als de rocco ook -net zoals de golf (GTi) - opeenvolgende modellen had gehad, dan had je het "even wennen" gevonden bij een nieuw model, maar uiteindelijk wellicht geaccepteerd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan, al is de lijn van golf vanaf type 1 altijd opvolgend geweest.

En de lijn van Rocco niet.

Lang en breed golf is mooi in elk model. Enkel vind ik de nieuwste te perfect worden.

Maar dat vind ik ook van de Passat, die is verschrikkelijk. Mijn mening, golf wat Blasaway nu heeft gekocht vind ik mooi.

Verder heb ik weinig met alle nieuwere modellen, maar dat is vast duidelijk als je 15 maal een passat 3b/bg hebt gehad, en nooit de stap heb gezet om voor 3c te gaan.

Dat is of jouw model of niet. Lijkt mij nu duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corrado is ook om te janken. Dat had gewoon Sirocco moeten zijn, en dan de Eos bv Sirocco noemen, en dan zonder open cab. Dat is een beetje het model. Ik vind de nieuwe K!_!T

En of dit nu dik is of mooie heupen heeft, hij is geen Sirocco. Tis een aparte golf.

Kijk eens goed naar concept w12 of v12 van de golf, verrek die lijkt heel erg veel op de Rocco, en de Rocco type 1 en 2 lijkt totaal niet op golf 1/2 Dus we kunnen er lang over spreken, tis geen Rocco.

En daar blijf ik bij.

post-4060-1423827660,8886_thumb.jpg

post-4060-1423827660,9823_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Rocco zo het gemaakt is.

 

Hier mogen we trots op zijn, en heeft niks met fsi of wat ze tegenwoordig meer hebben als nafta hardlopers,

Dat zegt mij niks doet mij weinig.

Er rijd 1 diesel op kenteken rond in de regio hier, die man kocht een nieuwe type 2 Rocco, met een 1600 diesel.

Was niet te leveren, en hij liep weg. En zo werd er serieus gepraat en kocht hij oficieel de eerste echte diesel in de Rocco 2. Dit is vanaf dag 1 op kenteken, man vond model super, en wilde diesel. Sterker nog hij heeft hem nog.

Man is al op leefdtijd. Kwam vroeger wel eens op de autosloperij waar ik bijna woonde, en daar werd mij het of door Petro of door de man verteld. Het is gewoon een gevoel wat ik met de Rocco heb, en ik mis hem niet uit straat beeld,

Heb je er al eens in gezien, wat erin rijd. Meest kerels met apart chiletje aan, en een jamai bril op. En ze voelen zich Here hugo boss..

En met de kop tegen het dak. Want er zit geen ruimte in de oh zo mooie Rocco new style.

De echte Rocco had je fatsoenlijk zit ruimte.

post-4060-1423827660,9198_thumb.jpg

post-4060-1423827660,9667_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bassie jij weet wat ik bedoel. Jij ziet mij altijd lachen als ik 1 zie rijden met Jamai achter het stuur.

Stom ding.

Van die studenten die niet voor Volvo v50 wilde kiezen, omdat al hun klas genoten een Volvo hadden. en zij wilde zich onderscheiden door iets erg cools te kopen.

En die papa's kochten hun pap kindje een Rocco.

 

De echte liefhebber die een heeft, heeft ook in type 1 of type 2 gereden.

En die kopen niet snel de type 3.

Is echt waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil eigenlijk een Corrado Vr6.. maar die dingen zijn veels te duur :|

Nee man, die kosten niet zo veel meer. Maar waarom vr6?

Waarom geen g60, en normaal ermee rijden? Motor vand e g60 is super, en g lader is ook perfect.

Enkel word er niet goed mee omgegaan, en trappen ze een Corrado aan gort.

 

Ach een corrado vind ik wel mooi. Dat is wel een stoer ding ook.

Ik deed wel af op corrado, maar die zijn goed. als ze maar normaal zijn aangepast.

Moest denken aan een corrado hier uit het dorp, met stroeve polyester. Beetje jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden