Ga naar inhoud

  • 0

RNS 510 West Europa v9


navi16

Vraag

West Europa v9 is beschikbaar. Ik heb vandaag mee rond gereden en ik moet zegen wat een verbetering ten opzichten van v8.

Wel vrij groot 5.3GB.

 

Volume: CD_7918

Date: 9.8.2012

db: EU(2012Q1)

Area: West Europe

Subarea: West

Supplier: Navteq

Version: 505.20.214.4.84

Customer Version: V9

Customer: 1627386945

Customer Info: VW

Features: V10

TPD: 2012080000

SVD: EDB_20120802

TMC: 20120706

Phoneme: Navteq

DBAL: V5.30 V6.41 V7.32 V8.200 V9.19

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb nu v7 zonder flitspalen moet ik eerst v8 en dan v9 doen....of is v9 voldoende(omdat hier alles ook al in staat) dat was de vraag eigenlijk? :lol:

Ik heb het van GPSu....met en zonder flitspalen. :wink:

Weet niet wat huidige FW is maar is dat belangrijk als je een kaart update doet? :?

 

Je kan de kaarten toch ook eerst vanaf DVD lezen om te testen of the DVD in orde is, voordat je ze op de HD zet? 8-)

 

In elk geval bedankt voor jullie reacties.... :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze morgen verliep de installatie probleemloos, ik schat dat na een klein uurtje alles op de harde schijf stond! Waarschijnlijk had ik er beter aan gedaan om het zaakje even te herstarten vannacht na het installeren van 3810...

 

Tijd om de rest van de auto onder handen te nemen, te beginnen met het klokje dat ergerlijk op een verkeerde datum staat :-S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Speur even op internet en je zult er genoeg vinden, te koop en te downloaden

 

Ik heb op internet wel cd gezien voor een paar tientjes, maar kan ik deze zo gebruiken in mijn rns510?

Mijn rns510 is nog helemaal origineel, geeft dit geen probleem om de kaarten op de harde schijf te zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Speur even op internet en je zult er genoeg vinden, te koop en te downloaden

 

Ik heb op internet wel cd gezien voor een paar tientjes, maar kan ik deze zo gebruiken in mijn rns510?

Mijn rns510 is nog helemaal origineel, geeft dit geen probleem om de kaarten op de harde schijf te zetten?

 

je heb een PB

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou die van mij ook graag updaten. Kan helaas de hardware en software versie niet achterhalen omdat het service menu niet verschijnt (meer dan waarschijnlijk is deze optie niet actief af fabriek). Mijn RNS510 is echter ooit vervangen geweest aangezien de SD kaart er op een bepaald moment wel héél erg diep in ging :-P ). Ik dacht toen bij de installatie versie B te hebben gezien en firmware 1100.

Ik vroeg me tevens af of het niet mogelijk is om aan die harde schijf te geraken. Kwestie van de muziekmappen even snel te kunnen updaten en eventueel de firmware op die manier op te zetten... Waarschijnlijk zit die in de RNS zelf en ik heb niet echt zin om hem uit elkaar te halen.

Een grotere harde schijf zou anders wel leuk zijn...

 

PS: al hopen links afgespeurd. Velen zijn niet meer actief of zo tergend langzaam dat je er een abonnement moet op nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden