Ga naar inhoud

auto weer terug van spuiter, beter!!!


dmd

Aanbevolen berichten

De auto is terug van de spuiter en ziet er werkelijk fantastisch uit(vind ik zelf). Maar bij de voorgrille hebben ze de dwarsbalkjes niet mee genomen.

Dit willen ze wel doen maar geven zelf aan dat dit er niet mooier op gaat worden omdat ze een gedeelte af moeten plakken, omdat de grille 1 geheel is. Ze deden helemaal niet moeilijk en wilden met alle plezier het gedeelte even over doen(zonder extra kosten).

 

Maar wat vinden jullie passatvrienden wel of niet doen?

 

ik hoor het graag.

 

groet dave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto is terug van de spuiter en ziet er werkelijk fantastisch uit(vind ik zelf). Maar bij de voorgrille hebben ze de dwarsbalkjes niet mee genomen.

Dit willen ze wel doen maar geven zelf aan dat dit er niet mooier op gaat worden omdat ze een gedeelte af moeten plakken, omdat de grille 1 geheel is. Ze deden helemaal niet moeilijk en wilden met alle plezier het gedeelte even over doen(zonder extra kosten).

 

Maar wat vinden jullie passatvrienden wel of niet doen?

 

ik hoor het graag.

 

groet dave.

 

Mee laten spuiten, ziet er veel mooier uit! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
ik kben hier altijd klein beetje huiverig voor ivm steenslag en bladderen van de verf.

 

Steenslag is geen probleem hoor jee... Mercedesen enzo hebben de onderkanten ook meegespoten en daar zie je ook geen steenslag.

Het bladderen van de verf zal alleen voorkomen op de onderkant van je deuren, omdat dat flexibele strips zijn. Maar als je dat heel goed voorbewerkt moet dat ook geen probleem zijn.

 

dmd mooie auto zo kerel :)

Lijkt veel op de mijne nu haha.

 

Maar dit is geen Reflexzilver of wel ? Lijkt beetje blauwig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden