Ga naar inhoud

Bekerhouder 3B in 3BG


Ron63

Aanbevolen berichten

Heb een bekerhouder op t oog uit een 3B. Net ff de dealer gebeld wat ze uberhuabt nieuw kosten, totaal met afdekplaatje 70 euro, aardig wat dus, maar hij kon me vertellen dat hij niet in de 3BG zou passen, alleen in de 3B

 

Ik ben al wat wezen googlelen en volgens mij is t toch wel mogelijk. Iemand hier een echte ervaring hiermee?

post-4553-1423827622,8908_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de 3BG nou origineel geen bekerhouder dat iedereen met een 3BG dit doet?

Bij 3BG zit je bekerhouder in de middenconsole naast je handrem. Ik noem het een ontwerpfout :mrgreen:

Nee, dat is het vakje voor je telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de 3BG nou origineel geen bekerhouder dat iedereen met een 3BG dit doet?

Bij 3BG zit je bekerhouder in de middenconsole naast je handrem. Ik noem het een ontwerpfout :mrgreen:

Nee, dat is het vakje voor je telefoon.

 

Oh ja das waar ook :mrgreen:

Heb er alltijd m'n telefoon in liggen.

@ upseel, voor m'n brillen heb ik bij Sietze een hele mooie brillenhouder gescoord 8-)

 

@ TS, sorry voor de off topic

 

Is het al binnen en geínstalleerd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

of ???

http://link.marktplaats.nl/598889564

 

en deze

 

http://link.marktplaats.nl/593296208

 

Weet niet wat voor afwerking je voor de rest hebt namelijk.....

 

Die bovenste is van mij. De grote carbon afdek zit erbij (wel met klein pitje erin), kleine ontbreekt. Carbon plaatjes beide niet meer leverbaar door VW volgens mij, gewoon zwart plastic wel voor enkele euros bij de dealer.

 

Kom op jongens wie maakt me los :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik was met die bovenste bezig maar is niet helemaal compleet.

Inmiddels via een duits bedrijf een complete gevonden, ik heb een zwarte nodig en die van mp is ook carbon. Mooi dat t past, leuke mod!!!

 

Toevallig een linkje van dat bedrijf?

Heb er anders ook wel interesse in! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker grappig, bedankt voor de reclame doordat in dit topic mijn Marktplaats advertentie nog ff gelinked wordt :-)

maar wie koopt dat ding nou eens hahaha

15 euro voor een gebruikte bekerhouder plus ca 12 voor 2 nieuwe plastic plaatjes, heb je zeker weten een strakke bekerhouder zonder krasjes ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bekerhouder gister binnen gekregen, zeer goed verpakt, erg netjes en compleet.

Vanmiddag her en der wat olie gesmeerd en in gebouwd. Ging moeizaam omdat er een zooi kabels lagen van alarm en carkit, maar zit er erg netjes in nu. Nu nog kijken of ik t zal gebruiken want ik vind ze wel nogal ondiep eigenlijk...

Maar tis een mooie opwaardering vd wagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden