Ga naar inhoud

ervaring en mening vag techniek


serow

Aanbevolen berichten

Sta bij vag techniek

Top service!!

 

Laten her chippen egr gedicht en start correctie.

 

Heb mijn oude tuning gezien, heb er niet veel verstand van maar je zag dus duidelijk dat hij niet goed was :angry:

Unlimited chiptuning nooit meer dus!

 

Heren

BEDANKT voor jullie service

 

Groeten

Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roken ze daar? Wat een slecht bedrijf zeg... ;)

 

Ik rook netjes buiten :lol: , ja zelfs in ons eigen bedrijf..

 

Maare Matthijs hoe zit het met onze sponsor aanvraag? Heb er al aan paar mails aan besteed maar het wil niet echt van de grond komen lijkt.

Vagtechniek sponsort graag de Passat club zoals je weet dus hoe gaan we het nou regelen?

 

Groet,

 

Martin :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ssst, 'ze' zwerven hier ook rond...

 

Ga al jaren bij hun langs voor allerlei dingen. Ook als er een ritje van 200 km enkeltje voor nodig is. Goede ervaringen, lekker koffie en een peukie met Martin is altijd goed :thumb:

 

Peukie doe ik niet aan :embarassed: koffie kon helaas door de vaste maand niet :mrgreen:

 

misschien dat ik er weer een keer langs kom zal dan even de koffie proeven.

 

ps de 3.2 van Lucas (met een C denk ik) was wel een DIKKERTJE hoor :embarassed:

 

Groeten Serow

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ben vandaag bij VagTechniek geweest om er wat pk-tjes bij te laten bouwen.

Super service en bekwaam personeel.

Eerst een 'test'ritje gemaakt en wat basiswaarde bekeken.

Vervolgens oude motormanagement eruit en nieuwe erin, testritje, finetunen, laatste testritje en klaar is m'n Passie.

Meteen m'n verbruiks weergave aan laten passen en ook de ramen openen en sluiten met sleutel laten doen. En uiteraard

die vervelende EGR wegschrijven. En oude motormanagement op cd-rom meegekregen.

 

Op de terugweg ff verder testen en ik moet zeggen, als je nu gas geeft gebeurd er ook iets wat tenminste accelereren genoemd mag worden.

 

Om kort te gaan: super, superservice, superaanrader, waar voor je geld, altijd doen en de volgende Passie gaat weer naar Nuenen om er (indien nodig) wat pk-tjes bij te frotten.

 

 

Conclusie tbv VW rijders die tuning bij VagTechniek overwegen: Zie om kort te gaan (hierboven).

 

Sammeke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er in het verleden langsgeweest voor een chip en vorige week voor een groot onderhoud inclusief distributiewissel en EGR afdoppen.

 

Pluspunten zijn service, prijzen, vakkundigheid, antwoord op lange en moeilijke vragen, en eerlijkheid.

 

Minpunten zijn de koffie. Echt niet te zuipen :(

 

Ik breng elke keer koffiekoeken mee vanuit België, zo hoop ik ze te overtuigen dat er toch echt wel een betere kwaliteit koffie bij hun service hoort :lol:

 

Hoi Martin :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden