Ga naar inhoud
  • 0

US Light aanzetten


roelh

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik heb hier een golf5 uit 2007 van iemand staan die graag US Light aan wil hebben in de knipperlicht,

Nu ben ik erachter hoe het ongeveer moet (Long coding), maar ik mis een gedeelte.

Wanneer ik bij byte7 ben kan ik geen veranderingen aanbrengen. Betekent dit dat de golf het niet aan kan, of moet ik labels toevoegen?

Ik heb er namelijk wat gedownload en in de map gezet, maar daarvoor hielp hetniet. Wie kan ons helpen?

 

Danke@!

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Had ik ook.

 

Je op op de plek van de hexadecimale codes het (decimale) percentage invullen :shock:

 

Hmm en wat voor code moet ik daar invoeren dan? Die kan ik niet zelf maken denk ik.

Wel gekloot zo, baal ervan. Met een nieuwei vcds zal wel lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verkeerde labelfile misschien?

Je moet dat vakje van DEC zien en daar kun je dan instellen 20 voor 20% en 30 voor 30%. Ga niet zitten klooien zonder de long coding helper je maakt meer kapot dan je lief is.

Indien je de long coding helper niet krijgt kun je hem bovenin nog aanklikken. Als ie dan nog niet komt misschien even contacten met Ross-tech?

 

Pas trouwens wel op met US lights. Als iemand (te) snel kijkt en denkt dat jij afslaat, maar je gaat toch rechtdoor dan is het boem.

Discussie gaat dan worden dat jij je knipperlicht had aanstaan enz enz enz.

Ik heb ze daarom bij mij weer uitgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maak een scan van je boordnetmodule en kijk dan welke versie je hebt.

Kijk dan in de map labelfiles of die jij hebt er tussen zit.

De opbouw van de labelfiles is gelijk aan de boordnetmodule dus 21 bit, 23 bit of 30 bit.

Dan heb je verschillende versies , M voor medium en H voor high end.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En als je bovenin klikt daar zitten nog twee knoppen, een daarvan kun je de long coding helper ook aanklikken. Ik heb het ook wel eens gehad dat ie niet gelijk tevoorschijn kwam met met de knop wel.

Anders mag je wel langskomen dan kijk ik even voor je. Je kunt ook in de VAG-COM lijst kijken of er iemand dichterbij zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Pas trouwens wel op met US lights. Als iemand (te) snel kijkt en denkt dat jij afslaat, maar je gaat toch rechtdoor dan is het boem.

Discussie gaat dan worden dat jij je knipperlicht had aanstaan enz enz enz.

Ik heb ze daarom bij mij weer uitgezet.

 

dunno bout that hoor... ik heb ooit iemand tegengekomen die ineens links indraaide, net op 't moment dat ik hem wou inhalen. Had ook geen pinker gebruikt en ik dat dus zodanig ook verklaard (getuigen ook gezegd: geen pinker)

 

kreeg ik te horen dat "een pinker is een hulpmiddel" en "je moet altijd voldoende afstand houden om op tijd te kunnen stoppen"

 

en toen ging m'n verzekering de hoogte in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden