Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 verschillen


Tikra

Vraag

Hey allemaal,

 

wie heeft er kennis van de verschillende RNS510 modellen die er op de markt zijn>?

Heeft iemand een overzicht van de B, C etc. types? Maakt de keuze makkelijker als men een RNS510 wil kopen.

Zo vraag ik me af: is er een verschil kwa snelheden vanm de harde schrijf, processor etc... kan de firmware upgrades op alle modellen worden toegepast, ik zelf heb een RCD510 in een auto uit 09/2005 maar zou graag willen overstappen na een RNS ... waarop moet men letten?

 

alvast bedankt voor info op deze topic ....

 

gr. Helge

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je niet wil dat je accu leegloopt, moet je een A of B versie nemen, of als je toch een hogere versie wilt, moet je een andere module nemen.

 

Je weet wel dat die dingen erg diefstal gevoelig zijn he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ozzy ik dacht juist bij versie A of b dat je juist geen accu problemen had en bij c of hoger juist wel.

 

Dat zei ik ook? lezen is ook een vak he :mrgreen:

Bij C en hoger heb je een andere module nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

viewtopic.php?f=125&t=44454

 

Kijk hier een deze info heb ik in een ander topic van Andere gehad. Zelf heb ik een RNS 510 met HW : H06 SW: 3970, en heb het geluk dat met een gatway C m`n accu niet leeg loopt. Dus soms kan het wel. Andre weet waarschijlijk wel waar om dit kan. Ik in iedergeval niet.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Diver, deze oudere topic had ik nier gevonden. Van het module weet ik, heb zelf nog een nieuwere liggen (ergens - kan het nu niet vinden) - maar ik lees over een tweede antenne en ook nog de vraag waar kan het best de GPS antenne ingebouwd worden, want die heb ik niet en de hemel durf ik niet open te maken.

 

gr. Helge

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zelf heb ik ook maar 1 antenne en de ontvangst is super. Mijn gps antene zit op het dak ( haaievin ) er zijn diverse andere gps antenne`s en lees regelmatig dat men die in het dashboard in bouwd. dus je hoefd niet perse de hemel open te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden