Ga naar inhoud
  • 0

Brandgat bekleding


p.g.w.verweij

Vraag

Beste forumleden,

 

Is weer een tijdje geleden, maar ik heb weer een vraagje.

 

Rij net lekker naar huis en had ff zin in sigaretje, en ja.. kopje viel eraf en op me stoffe bekleding.

Nu een lelijk brandgaat (niet zo heel groot) aan de linkerkant van de bestuurders stoel, dus aan de instapkant.

 

Erger me nu al kapot aan dat stomme gaatje!

 

Fixen dus maar:) Weet iemand hoe en waar je dat kan laten doen voor een leuk prijs?

Iemand ervaring met drvinyl.nl?

 

Weet iemand de kosten voor een grap;) Of gaat dit wel een heel duur sigarettje worden?

 

Alvast bedankt!

 

Hoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat voor soort bekleding heb je?

Mijn vrouw had bij haar New Beetle ook kleine brandgaatjes (vorige eigenaar) in de zwarte stoffen bekleding.

Gelukkig heeft zij ooit op school leren sokken stoppen. Op die manier heeft zij met een vrijwel dezelfde kleur garen het gaatje "gestopt"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Steek rustig 1 op, daar is niks mis mee, en heb je af en toe reden om wat nieuws te kopen,

Heb je al eens gedacht om er een ander int in te zetten? Dan is dit het moment,

of je zoekt op internet een gelijke soort int op, en vervangd de stoel.

Even tussen u en mij, ik weet per toeval dat er een leer alcantara setje vrij komt.

In Bemmel, thans mischien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarschijnlijk zit het gaatje precies in het midden (tussen je benen)? Ik heb dat ook ns gehad met een leasewagen met Alcantara. Op te lossen door er op beide stoelen een logo van een voor jouw leuk merk op te plakken. Ik had toen volgens mij 2 logootjes uit een kledingzaak gehaald van Camel Sport (zat een soort gel-insert in). Vond het nog wel geinig staan ook en met inleveren heb ik niets gehoord...Kosten: nul Euries... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden