Ga naar inhoud
  • 0

Dimmende Binnenspiegel Opties


L.J.

Vraag

Hallo,

 

Vanmorgen stapte ik in de auto en tot mijn verbazing zag ik een grote bubbel in mijn dimmende binnenspiegel :(

 

Daarom wil ik hem nu vervangen voor een andere en vraag ik of iemand weet wat mijn opties zijn?

 

Ik heb nu de model zonder schakelaar en lampjes. Weet iemand toevallig de onderdeelnummer van die met rode lampjes en schakelaar?

 

Alvast bedankt,

Luka

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Wat is dat voor een spiegel Eric?
Ik zou het ook wel graag willen weten. Dus als je het niet wil vertellen, dan misschien een linkje.

 

Voor de liefhebbers. Het is een spiegel uit de Audi A6 modeljaar 2008 met kompas functie. Maar zoals veel delen op mijn auto is het niet 1 op 1 passend :mrgreen: De spiegel moet uit elkaar ( met het risico dat je de spiegel om zeep helpt ) Omdat bij de A6 de sensor voor het compas in de spiegelvoet zit. Bij de passat is daar geen plek voor dus moet je de sesor in de spiegel zelf maken.

Er zijn ook spiegels met kompas funtie die 1 op 1 passen alleen zijn die erg zeldzaam, en werden gebruikt in de A6 modelen tot bj 2004. En eigenlijk alleen in USA geleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Ik heb nu de model zonder schakelaar en lampjes. Weet iemand toevallig de onderdeelnummer van die met rode lampjes en schakelaar?

 

 

 

3b0 857 511 j y20

 

Zojuist deze besteld. Ik zal een paar weekjes moeten wachten want hij komt uit California :)

 

Antonio, heb je enig advies hoe alles aangesloten moet zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Ik heb nu de model zonder schakelaar en lampjes. Weet iemand toevallig de onderdeelnummer van die met rode lampjes en schakelaar?

 

 

 

3b0 857 511 j y20

 

Zojuist deze besteld. Ik zal een paar weekjes moeten wachten want hij komt uit California :)

 

Antonio, heb je enig advies hoe alles aangesloten moet zijn?

 

Oude er uit en nieuwe er in en je bent klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het zo makkelijk? De nieuwe heeft die ledjes aan de onderkant en heeft ook een schakelaar om de dimmend functie aan/uit te zetten. Moet ik stroom van ergens pakken om dit aan te sluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is het zo makkelijk? De nieuwe heeft die ledjes aan de onderkant en heeft ook een schakelaar om de dimmend functie aan/uit te zetten. Moet ik stroom van ergens pakken om dit aan te sluiten?

 

Gewoon uitwisselen luca en dan werkt het gewoon zoals het hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is het zo makkelijk? De nieuwe heeft die ledjes aan de onderkant en heeft ook een schakelaar om de dimmend functie aan/uit te zetten. Moet ik stroom van ergens pakken om dit aan te sluiten?

 

Gewoon uitwisselen luca en dan werkt het gewoon zoals het hoort.

 

Mooi dan :)

 

Bedankt voor de informatie Eric :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is het zo makkelijk? De nieuwe heeft die ledjes aan de onderkant en heeft ook een schakelaar om de dimmend functie aan/uit te zetten. Moet ik stroom van ergens pakken om dit aan te sluiten?

 

Gewoon uitwisselen luca en dan werkt het gewoon zoals het hoort.

 

Mooi dan :)

 

Bedankt voor de informatie Eric :thumb:

 

Graag gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Ik heb ook mijn spiegel kapot en wil ook een binnen spiegel gaan bestellen met lampjes en schakelaar.

Maar ik heb een creme interieur heeft iemand het artikel nummer van een spiegel in creme met lampjes en schakelaar?

 

En deze spiegel kan je zo monteren in een passat sedan uit 2002?

 

Alvast bedankt voor de info.

 

gr. maurice

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo,

 

Ik heb ook mijn spiegel kapot en wil ook een binnen spiegel gaan bestellen met lampjes en schakelaar.

Maar ik heb een creme interieur heeft iemand het artikel nummer van een spiegel in creme met lampjes en schakelaar?

 

En deze spiegel kan je zo monteren in een passat sedan uit 2002?

 

 

3B0 857 511 J 89H

 

JA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden