Ga naar inhoud

Met wat zetten jullie de auto in de wax ???


passat_BE

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Wat is het beste produkt om de auto super te doen blinken ?

Welke ervaringen hebben jullie ermee ?

 

Want bijvoorbeeld bij Antonio's foto's zie ik de auto zo blinken, nie normaal :shock:

Ik heb ook hier en daar kleine ondiepe krasjes.

Op mijn vroegere Passat gebruikte ik Mer (dat blauwe busje) duits merk!

 

Ik hoor het graag,

 

Greetz,

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Meguiars!!!!

 

Gewoon de 5 stappen :

 

1) Wassen

2) Kleien

3) Paint Cleaner

4) Polish

5) Wax

 

Je zou idd tussen stap 1 & 2 nog de ScratchX kunnen gebruiken.

 

Op deze manier heb je alle stappen voor je auto gehad, en heb je

een goede basis aangebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleien is ook een produkt van Meguiars.

 

Ga maar eens na het wassen van eja uto met de hand over de lak van de auto. Je voelt dat toch nog allemaal kleine oneffenheden... puntjes van hars etc... dit krijg je weg met kleien.

 

Je hebt een vloeistof en klei. Je spuite de vloeistof op de lak en met de klein ga je dan de vloeistof wegpoetsen als het ware. Daarmee neem je de oneffenheden vand e auto af. Wordt hij lekker helemaal glad van. Steeds even de klein kneden en weer een stuk doen.

 

Kleine stukjes klei van de grote blok nemen, want als hij valt kun je hem weggooien.

 

Succes!

 

Als je een cursus wilt...kom je maar langs :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meguiars!!!!

 

Gewoon de 5 stappen :

 

1) Wassen

2) Kleien

3) Paint Cleaner

4) Polish

5) Wax

 

Je zou idd tussen stap 1 & 2 nog de ScratchX kunnen gebruiken.

 

Op deze manier heb je alle stappen voor je auto gehad, en heb je

een goede basis aangebracht.

 

 

maar welke uit de hele lijn gebruiken jullie nou?

Er zijn zoveel verschillende

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh Sven, jij zegt een "expert" te zijn. Dan hoop ik dat zaterdag de zon schijnt. De laatste 3 stappen heb ik hier. Jij poetsen, ik hifi.

 

GEEN WOORDEN, MAAR DADEN. :lol::lol:

 

Even een tip:

Doe het poetsen niet wanneer de zon vol op de auto staat, want dan ben je goed ziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga niet de auto in de volle zon poetsen inderdaad!

 

Maar geen nood. Ik ben ECHT een poets addict. Ik schaam me dood, maar ik poets elke 2 weken het volledige 5 stappenplan en elke week wordt de auto gewassen. Vandaag ga ik om 15 uur naar huis van mijn werk om....juist!... te poetsen!

 

@Roger... Mijn Hifi is reeds klaar, dus lijkt me beter dat ik je aanwijzingen geef en jij doet poetsen :-) ...heb je bier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net mijn inkopen gedaan. Achter mijn werk zit een autoshop waar ze Mequiars verkopen. Dus Zaterdag stuur ik de kinderen naar buiten met fiets, step en bal. Vaders gaat dan de auto poetsen :D

 

De weers verwachtingen zijn gunstig. Zondag zelfs mooi. 'keb er zin in :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga niet de auto in de volle zon poetsen inderdaad!

 

Maar geen nood. Ik ben ECHT een poets addict. Ik schaam me dood, maar ik poets elke 2 weken het volledige 5 stappenplan en elke week wordt de auto gewassen. Vandaag ga ik om 15 uur naar huis van mijn werk om....juist!... te poetsen!

 

 

geen schande hoor ik ben ook elke week trouw aan ht poetsen.

Een mooie auto moet schoon zijn :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga niet de auto in de volle zon poetsen inderdaad!

 

Maar geen nood. Ik ben ECHT een poets addict. Ik schaam me dood, maar ik poets elke 2 weken het volledige 5 stappenplan en elke week wordt de auto gewassen. Vandaag ga ik om 15 uur naar huis van mijn werk om....juist!... te poetsen!

 

@Roger... Mijn Hifi is reeds klaar, dus lijkt me beter dat ik je aanwijzingen geef en jij doet poetsen :-) ...heb je bier?

 

Elke week poetsen ok, maar de rest: nog niet misschien, heb er toch al een hekel aan om te cleaneren (ik krijg Meq... niet goed uitgevreven)

Schaam je je soms om met een vuile wagen te komen. ? :wink::wink:

Ik ben zo goed als geheel onthouder, maar voor jouw maak ik wel een uitzondering, maar alleen als je 75% voordoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden