Ga naar inhoud

USA SML lijst achterzijde passat 3bg sedan


remco.vd.eijnden

Aanbevolen berichten

Ik had gekeken voor USA SML lijsten voor de voorzijde, die ik ook ga aanschaffen.

Nu had ik ook voor de achterzijde gekeken op www.passatplus.de. Maar volgen de gegevens zijn ze wel leverbaar met SML

maar niet met SML een PDC.... Ik heb nu namelijk met PDC, zijn ze niet te verkrijgen met SML en PDC gaten in de lijst...

 

Groeten Remco

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toen zelf gaten in de us lijst voor de pdc gemaakt en sleuven voor de pdc houder.

 

Dus je hebt gaten door de lijst geboord, en aan de achterzijde moeten sleuven gemaakt worden om de PDC vast te zetten...

Heb je daar toevallig foto's van.. Weet eigenlijk niet hoe de originele strip met PDC er aan de binnenzijde uitziet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik weet geklikt in houders die op de lijst geplakt zitten.

 

Kun je die houders loshalen en over zetten, of de houders los kopen....

 

Ze zitten als t ware vastgesmolten, zijn los te maken en weer vast te plakken. Zijn wel los te koop maar nummer moet ik naar gaan zoeken.

 

En met de foto van Rutger wodt het zeker duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de foto.

 

Even een correctie Eric de houders zitten er gewoon ingeklikt zie foto.

 

Maar als je het mij vraagt kan je beter sml gaten in je bestaande lijst maken ipv pdc gaten in een nieuwe sml lijst.

 

Misschien wel.... Maar ik denk het netter is om de PDC gaten er te boren en de houder over te zetten dan de SML's erin te frezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk om de chrome strip los te maken van de lijst zonder dat ie sneuveld....

 

Het zou mogelijk moeten zijn maar het is zeer fragiel , dus oppassen geblazen. Een chrome strip voor de sedan kost meende iets van € 150,--.

Ik zou ook wel willen weten hoe het eraf kan. Ik moet ze van de variant eraf hebben ook voor SML's

Variant zijn ze iets van € 40,-- per stuk. Mocht het mis gaan staat er nog een w8 reflex silver sedan in Nunspeet bij Auto Demontage Bedrijf Henk van Olst. En anders nieuw via Auto Haas Zutphen met korting.

 

Ik lees wel mee voor als er iemand weet hoe de chrome lijsten eraf kunnen.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel hoe het moet, maar om dit nu even te beschrijven hoe dat is weer een ander verhaal.

 

Ik heb de tijd Eric :wink:

 

Ik heb ook al via google zitten zoeken maar kan er niks over vinden jammergenoeg.....

Ik ben één en al oor :mrgreen:

 

Eric, als je nou een how to inelkaar draaid kan ie in de kb :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden