Ga naar inhoud
  • 0

Verlichting luchtroosters


Ozzy

Vraag

Ik heb de 3c nu al zo'n 3,5 maand en het viel me pas laatst op dat de luchtroosters niet verlicht worden/zijn in het donker.

 

Hoe kan ik deze nu ook verlichting? iemand een how-to of iets dergelijks?

 

Alvast bedankt,

 

Ozzy

 

Ik bedoel dus dat '0' en dat 'lichaampje met dat pijltje' die ik wil verlicht wil hebben.

post-16456-1423827052,9236_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Van een b7 kopen.

Ik heb ze ook.

Laatst nog een setje gekocht met kabelboom. Binnen een uur verkocht.

 

Ik bedoelde dat foto als voorbeeld, niet dat ik die B7 rooster wil hebben (als je dit bedoelde tenminste), daarvoor moet ik nog aanpassen aan me dashboard eerst :mrgreen:

 

Ik wil echt dat '0' en 'dat pijltje naar het lichaam toe' verlicht hebben op deze B6 roosters.

post-16456-1423827052,9548_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb (nog) geen geborsteld aluminium, maar van dat carbon inlegstukje op me dashboard.

 

Maar bij b7 roosters is het al gewoon verlicht toch?

 

Zo ziet het er nu uit:

post-16456-1423827052,9861_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gewoon uitwisselen met de roosters van de B7. Daar zit het licht al in.

 

Moet er nog wat extra aangedaan worden? of echt gewoon b6 roosters eruit en b7 erin? klinkt te gemakkelijk, maar ik ga vanuit dat het niet alleen daar bij blijft, of wel? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Dit is alles wat ik moet hebben + nog een stroomdraadje trekken en thats it? klinkt makkelijker dan gedaan.

 

Wel veel geld voor alleen paar roostertjes.. :( maar je krijgt er een verbetering van je interieur voor terug :D

 

Zal is effe kijken of het financieel mee gaat zitten, het gaat namelijk slecht met me handeltje.. komop meneer de Zon, je mag gaan schijnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zelf heb ik de roosters van de cc erin gezet. Deze zijn ook verlicht en hebben een chrome rand. Kabelboompje ook bij de dealer besteld en door een vw monteur laten aansluiten (niet bij de dealer maar een garage waar ex vw monteurs werken). Stroom is afgetapt door de kabel aan te sluiten op de lichtschakelaar. Het ziet er erg mooi uit.

Gr, menno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wou het ook doen omdat ze verlicht zijn, maar omdat ik nu geen geborsteld alu decor heb, past het niet echt heel zo mooi + zo'n setje B7 rooster met kabels enzo kom je al gauw uit op €130.. :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik wou het ook doen omdat ze verlicht zijn, maar omdat ik nu geen geborsteld alu decor heb, past het niet echt heel zo mooi + zo'n setje B7 rooster met kabels enzo kom je al gauw uit op €130.. :shock:

 

dafuq??? voor dat geld mogen ze hunne kerstboom steken waar de zon nooit schijnt :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jaja.. maar ze zijn vast wel goedkoper ergens te krijgen.. (hoop ik voor degene die verlichte luchtroosters willen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je ziet die lampjes amper. Doe de test, zet ne willekeurige mens die ge op straat tegen komt in twee passats. Eén met, en een zonder, verder identiek, en vraag hem waar het verschil zit... (voel je 'm komen?)

 

voor die "mod" is twintig euro uitgeven mij er al 25 teveel, laat staan dik 100 :shock:

 

voor dat geld kan ik wel leukere dingen bedenken om te doen, daar heb je bvb al ongeveer 'n full guymod voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook liever een full guymod dan dat om eerlijk te zijn, maar die zijkanten van de B7 lucht-roosters zijn ook van chrome, wat heel goed past bij alu geborsteld decor, maar als je dat niet hebt, kan je het eigenlijk beter laten zitten, of anders gewoon goedkoop b6 lucht-roosters kopen en daarmee knutselen en dan daarin lampjes in doen (als het kan) :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volledig mee eens Gerd-Jan... :thumb: vraag maar eens aan 100 mensen die achter je rijden met je guy moid (ik heb het ook...) wat het verschil is met een "normale" passat.... zelfs kenners. als je hen er niet op wijst zien ze geen verschil! :shock:

Je moet gewoon doen wat je zelf wil... en ja, soms is het duur... maar je hebt wel iets exclusief.... :D En ja, ik heb ook de luchtroosters.... :lol:

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En ja, ik heb ook de luchtroosters.... :lol:

 

Je zou me verbazen als je die niet had :mrgreen:

Jou 3C is gewoon een B7 van binnen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden