Ga naar inhoud
  • 0

wind gesuis 3bg


rob 1.8turbo

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die deuren suizen door dat er hogere snelheid mee gereden word dan de deuren boven kunnen hebben.

De deur zuigt zeg maar naar buiten. Door dit te willen oplossen is geen oplossing.

Ja is er wel, maar die is lomp. Hierboven met blokje hout, is mischien oplossing, maar je geeft dan alles een druen, en niet het punt waar het om gaat. Wij zetten de deur open, raam dicht laten, aan binnenzijde van deur gaan staan.

De bovenlijst van deurpaneel de knie erop, {beste is dit er even af halen} en dan de boven kant van de deur naar je toe trekken, gewoon dat er een beetje spanning op komt, want die veert terug.

n dan op het punt dat hij terug veert, dus einde van dat punt een hotje doen, dat hij net even verder komt dan het verende deel, niet een mega buig werk van maken, daarna even rondje rijden, kijken wat ie doet, en zo zul je zien het word steeds minder. Alle auto's hebben dit probleem hoor. Dat is de de snelheid die het halen kan, en denk erom dat er kracht naar buiten op de deur staat als je 180 rijd bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nu even serieus:mijn antenne fluit boven de 100 wat kun je daar aan doen ?

Ik heb al een keer een nieuwe gehaald maar het blijft hetzelfde.

Andere antenne halen, die minder stug is.

Zodra een antenne te stug blijt ie stil staan door de wind, komt hier beetje beweging is zal het over zijn,

of je rubber is stuk van de voet, dan kan die ook fluiten.

Of hij is zo lam, dan hij van links naar rechts waait, maar ik denk het niet want je had een nieuwe.

Denk dat je er 1 op zet met zachter rubber waar de spriet in zit, dat het over is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep maar daar heeft Sietske wel een punt. Op die lompe manier worden heel veel bovenbouw ( raamframe) delen van een deur naar binnen ( strakker) gesteld. Bij alle autoschade en dealers gebeurt dit zo. Dus Sietske zoals je al uitgelegd had is deze lompe manier de enigste oplossing ........ :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden