Ga naar inhoud
  • 0

CD zit vast in wisselaar Passat uit 2006


jderooij

Vraag

Ik heb recent een Passat van juli 2006 gekocht met een CD wisselaar in het dashboard kastje. Het lijkt erop dat de vorige eigenaar er een of meer CD's er in heeft gedaan die volgens mij zitten (ik krijg er nl zelf geen enkele CD in, omdat het lijkt als of er iets voor de opening zit, althans ik krijg er geen enkele CD in, ik heb alle handelingen volgens de instructie al gevolgd). Weet iemand hoe ik een vastzittende CD uit de wisselaar krijg?

 

Alvast bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Jack,

 

Knippert het ledje wel als je hem eruit wil halen?

Je moet eerst drukken op eject en dan kiezen welk nummer. Als er een cd inzit is het lampje rood. Als er geen cd inzit dan is het lampje uit.

Tussen het drukken op de knopjes en het eruitgooien van de cd zitten even wat seconden het ding moet redelijk lang nadenken.

Als hij bezig is gaat het lampje knipperen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit de stekker van je wisselaar wel in de RNS? Je wisselaar krijgt nl. spanning uit de RNS... Of hebben ze ooit de handschoenkast gedemonteerd en de stekker aan de wisselaar zelf losgemakt?

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij mij zat een cd laatst vast in de RCD500 (deze heeft een ingebouwde cd wisselaar) er stond error CD4, dusja ik panieken ohnee me RCD kapot! :shock: na een minuutje kwam ik erachter dat ik daarna op de knopje van CD3 moest drukken en die ging ''check cd'' doen, waardoor die de fout verbetert of de cd eruit haald.

 

Jammer genoeg kan je dit niet doen met zo'n cd-wisselaar.. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden