Ga naar inhoud

Achterruitenwisser


VWpassat2002

Aanbevolen berichten

kijk eerst de zekering maar eens na

en als die ok is dan moet je de motor eens demonteren en deze los maken , je kunt gewoon met een 12 volt bron de motor doen werken

krijg je deze niet los dan is de motor kapot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wel een motor voor een achteruitwisser liggen voor 3BG, interesse?

 

Ommen is wel erg ver weg. Heb al gebeld met een sloperij hier in de buurt en die hebben er meerdere liggen. Haal hem vanmiddag op. Toch bedankt.

 

Mijne is ook overleden vorige week

Wat vragen ze ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon ff op Ebay een nieuwe bestellen; http://www.ebay.de/itm/SCHEIBENWISCHERM ... 4156987037

 

Deze link naar EBAY verwijst niet naar de goede wissermotor. Zou niet op mijn Passat passen.

Ook op de sloop hadden ze dus niet de juiste motor. Had vooraf toch eerst maar even bij de VW dealer het onderdeelnummer opgevraagd (3B9 955 711 C). Zet dus maar een nieuwe aanvraag op onderdelenlijn.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een andere wissermotor besteld bij een demontagebedrijf. Kost E 50,- inclusief verzendkosten.

 

Heb een mail terug gekregen van het demontagebedrijf. Ze hebben dus niet de ruitenwissermotor met onderdeelnummer wat ik hierboven had opgegeven en wat ik van de VW dealer gekregen had.

Ze hebben wel een motor met onderdeelnummer 3B9755711F. Maar dat nummer kan ik nergens op internet vinden. Volgens hun past deze ook.

Kan iemand bevestigen dat deze inderdaad past en dat dit een motor met sproeier is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Heb een aantal malen een zoekvraag gedaan op de bekende onderdelenlijnen. Niemand heeft kennelijk de wissermotor met onderdeelnummer 3B9 955 711 C.

Dus nu toch maar een gebruikte besteld met een ander nummer die ook zou moeten passen, volgens de leverancier. Kost E 60,- plus E 7,50 verzendkosten.

Eens kijken of die echt past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

De ruitenwissermotor is vandaag vervangen en hij doet het weer. Alleen nu doet hij het iets te goed. Kennelijk is hij blij dat hij eindelijk uit de doos is, want nu blijft hij wissen. Krijg hem niet meer uit.

Het maakt niet uit hoe vaak ik de schakelaar aan of uit zet, hij blijft wissen. Iemand een idee wat er nu weer aan de hand is???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden