Ga naar inhoud
  • 0

Iemand al Conti sp5 gereden?


oele

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Is er nou niemand die tussen 01:00 en 06:00 de moeite neemt om te posten.... :roll::mrgreen:

Nee, iedereen is aan het rupsen :wink:

Maar de 5P is weer een doorontwikkeling van de SC3, dus zou die verbeterd moeten zijn...

Ik heb op SC2 en 3 gereden en nu weer, prima band vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zijn laatse tijd wat Gevoeligheden bij conti mbt rondheid van de band bij sp3

 

Is de michelin ps 3 geen goed alternatief?, ik wil deze over maandje op velgen laten zetten

 

Hierbij wil ik verder niet over de rijegenschappen zeggen, daar heb ik veel goeds over gehoord, veel grip, echter zal hier altijd meer slijtage tegenoverstaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zijn laatse tijd wat Gevoeligheden bij conti mbt rondheid van de band bij sp3

 

Is de michelin ps 3 geen goed alternatief?, ik wil deze over maandje op velgen laten zetten

 

Ik heb tot op heden niet iets gehoord over problemen met de rondheid van de band bij SC3. Wat is precies het probleem?

 

Binnenkort ben ik toe aan 2 nieuwe banden en ik denk er over om de SC5 aan te schaffen, omdat de SC3 mij erg goed bevallen, met name in natte omstandigheden. De slijtage zou minder moeten zijn als de SC3.

 

Michelin heb ik geen negatieve ervaringen mee en ze hebben de naam dat de band het langer volhoudt als de concurrentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is de michelin ps 3 geen goed alternatief?, ik wil deze over maandje op velgen laten zetten

 

Misschien wel, maar de SP3 op de Eos bevallen me wel.

En michelin is weer 40 p/s duurder.

 

 

Ik weet iemand die ze onder zijn Audi a4 heeft zitten, in de maat 235/45/17 maar stapt graag weer terug naar zijn Michelin bandjes.

Ze zijn even minder koers vast de conti 5 Michelin is strakker.

Oke, als ik dan lees dat ze ook wat langer mee gaan is het wel te overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden