Ga naar inhoud
  • 0

Passat variant 3.2 v6 4 motion / 2.0 tfsi Verbruik???


Dino-tjuh

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heeft een ketting en die wil wel eens rekken. Daar is later een modificatie voor uitgekomen en wanneer die wordt doorgevoer kan het niet meer voorkomen.

Bootje Ronald heeft dat gehad en daar is het keurig onder aankoopgarantie verholpen. Volgens mij valt dit euvel niet onder coulance van VW.

 

Dus goed uitzoeken of deze modificatie al uitgevoerd is of goede garantievoorwaarden bedingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Toch weer intresse in vw naar al die inbraken in de passat?

 

da kan ik me dus echt niet voorstellen of wel Joost?

 

Waarschijnlijk wil joost er een auto bij, zodat hij weer met ons mee kan gaan naar de meetings.. toch? :mrgreen:

 

edit.. ah.. tegelijkertijd... en bevalt de ster nie meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voorzichtige interesse is er wel maar niet alleen in de passat...

 

De ster bevalt prima is een super wagen maar gewoon simpelweg te klein

Als ik erin zit voel ik me opgesloten als een sardientje in een blikje.

Ik weet het, het is allemaal relatief en luxe maar toch mis de ruimte ontzettend.

Dus vandaar....

 

En inderdaad de meetings en het forum mis ik wel een beetje :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals de titel al aangeeft ben ik "voorzichtig" aan het kijken naar een van deze 2 versies.

Ik mis toch een beetje de ruimte van de passat.

Om het een beetje aantrekkelijk te houden zoek een een "volle" uitvoering met een km stand van globaal gezien

100K-120K. Dus nu komt een beetje de hamvraag en dan "kijk' ik naar de ervaringsdeskundige wat zijn de gevaren en wat raden jullie mij aan :?:

Oja ter verduidelijking heb ook een zij stapje gemaakt naar A6 avant 2.0tfsi / 2.4 .

En voor dat ik het vergeet "moet" automaat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de 2.4 V6 is ook een heerlijke motor.. afhankelijk van het bouwjaar zou ik wel kijken naar een quattro ivm TT6.

De MT bakken bij een voorwielaandrijver zijn niet altijd heel betrouwbaar maar bij een 4F zal het wel goedgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden