GFfromMM Geplaatst 22 januari, 2012 Rapporteer Geplaatst 22 januari, 2012 Beste, Zijn er mensen die een antraciet Passat hebben met zwarte velgen ? Wat is jullie mening ? Ben aan het twijfelen... Misschien nog andere voorstellen voor een passat met de kleur antraciet (haai-grijs) mvg
Jdj Geplaatst 22 januari, 2012 Rapporteer Geplaatst 22 januari, 2012 Mijn buurman heeft een antraciet kleurige 3b met zwarte velgen gehad en heeft nu een zwarte 3c met wederom zwart velgen , maar ik persoonlijk vindt het niet mooi. Hij heeft een Highline met veel chrome en dan vindt ik dat je velgen alu kleur moeten zijn. Blijft uiteindelijk een persoonlijk voorkeur, dus succes met je besluit
sandieman Geplaatst 22 januari, 2012 Rapporteer Geplaatst 22 januari, 2012 Ik heb er ook over getwijfeld, maar mede om bovenstaande reden (chroom) ben ik er vanaf gestapt. Ik heb zelfs kort rondgereden met lv5 zwarte velgen (verkeerde et) om te kijken of het stond. Maar zelfs toen was ik aan het twijfelen. Meningen waren er over verdeeld. Blijkt maar weer, doen wat je zelf mooi vind!
ehasalm Geplaatst 22 januari, 2012 Rapporteer Geplaatst 22 januari, 2012 toen ik in Valkenburg woonde, heeft mijn buurman een grijze 3BG met zwarte 18'' velgen, persoonlijk vond ik het niet mooi. maar als eerder gezegd doe wat je zelf mooi vindt
Fopperr Geplaatst 22 januari, 2012 Rapporteer Geplaatst 22 januari, 2012 beetje wintermodus.... ziet er niet erg fris uit. Vind sowieso in de meeste gevallen hell Alu velgen het mooiste.
RonW8 Geplaatst 26 januari, 2012 Rapporteer Geplaatst 26 januari, 2012 Black on Black!!! I love it!! Had zelf zwarte R36 velgen (zonder gepolijst randje) helaas gestolen maar nu lenso b9 besteld wederom in het zwart!!
Dick W Geplaatst 28 januari, 2012 Rapporteer Geplaatst 28 januari, 2012 persoonlijk vind ik dat niet mooi,onder een donkere auto lichte velgen en onder een lichte auto donkere velgen lijkt me beter.
bjorn Geplaatst 12 februari, 2012 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2012 Denk dat ik op mijn zilver/grijze passat ook antraciet wil doen of zwart... Heb die zwarte van Matthijs laatst ff er voor gezet en dit leek best wel mooi. Dus wie weet...
sander1.9TDI Geplaatst 12 februari, 2012 Rapporteer Geplaatst 12 februari, 2012 Zwarte auto, zwarte wielen.. Kan best vind ik
Erwinner Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2013 Ik heb me voor mijn antraciet grijze B7 laten inspireren voor aanschaf van deze ook antracietgrijze Audi velgen: Zelf heb ik ook een Mini Cabrio waar we nu voor de winter zwarte / donker antraciete velgen op gezet hebbem voor de winterset. Met al die pekel wel zo praktisch. Voor de zomer komt er weer een mooie 2-delige set op met een gepolijste bling-rand, maar die moet je niet in contact met pekel laten komen Zelf was ik beetje huiverig voor zwart-op-zwart, maar vind het eigenlijk best geslaagd: En zoek ook eens op Google; ook daar tref je wel wat inspiratie van zwart-op-antraciet: En tenslotte wellicht ook eens zoeken op een paar online velgen webshops. Er zijn sites waar je met een foto van je eigen auto de diverse velgen kan 'passen'. Begin bijv eens op www.bandenwiel.nl
W E Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2013 Ik vind die gun metal kleur zoals bij de Passat hierboven erg gaaf staan. Zwarte velgen bij een donkere auto vind ik persoonlijk minder maar staat weer erg gaaf op een auto zoals bij Mathijs. Dat vind ik wel een mooie combi.
wakes Geplaatst 9 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 9 mei, 2013 Was zelf ook nooit zon gan van zwart op zeart, maar rijd nu sinds een weekje met de nieuwe zomersetup en moet eerlijk zeggen dat t me alles meevalt. Zwarte velgen lijken wel wat kleiner dan hun zilvere broertjes.
punischer Geplaatst 26 mei, 2013 Rapporteer Geplaatst 26 mei, 2013 Mijn passat op zwarte 19 inch en schroefset
edgarrobert Geplaatst 13 december, 2013 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2013 Ik heb ook voorkeur voor grijze velgen ofwel kleur gunmetal. Smaken verschillen altijd, maar in deze is het "zwart/wit" haha ofwel haat/liefde. Zeker als je auto grijs van kleur is. Bijgaand wat voorbeelden van mooie velgen.
Fopperr Geplaatst 13 december, 2013 Rapporteer Geplaatst 13 december, 2013 Die bovenste zijn idd te gek!
MarCCel Geplaatst 16 december, 2013 Rapporteer Geplaatst 16 december, 2013 De CC op zwarte winterslofjes....
FrankQS Geplaatst 17 februari, 2014 Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2014 Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt, valt het tegen maak je de velgen weer een andere kleur.
Aanbevolen berichten