Ga naar inhoud
  • 0

V-snaar doer vrrrrrrrr.


JH

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Was dat en orginele spanner van 30 dkm geleden?

3B 1.8T heeft geen vrijlooppoelie, kan dus ook niet stuk gaan.

WD40 is geen smeermiddel, je kunt dit hooguit gebruiken om een (gladde) riem mee in te spuiten zodat'ie niet meer piept (voorlopig).

 

Hoogstwaarschijnlijk klappert de spanner, heb je iets kunnen ontdekken terwijl iemand anders gas geeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meestal wordt deze niet mee vervangen;) Ik heb zelfde probleem... Afgelopen maand begonnen. Vorig jaar mijn Multiriem vervange, met Distri en Waterpomp. De spanner van de Mutliriem niet.

 

Nu begon hij met koud weer te piepen en te piepen, soms wel voor 3 a 4 kilometer. Eerst dacht ik dat me accu gewoon stuk was, maar na het opmeten bleek hij nog wel aardig te zijn. Maar uiteindelijk toch maar vervangen (kan immers geen kwaad)

 

Daarna bleef het piepen zich aanhouden, dus toen kwam ik uit op de vrijlooppoelie. Deze is ook wel los te verkrijgen, maar heb gewoon een gereviseerde dynamo gekocht, voor 120 euro (contant betaluh :P:P ) Deze kan je makkelijk vervangen zonder de service stand. Maar dat alles hielp niet... Balen!

 

Uiteindelijk na goed luisteren, blijkt de spanner versleten te zijn en die ga ik dan volgende week of binnenkort maar vervangen... me auto voor de 20ste keer in service stand.... hahahaha!

 

Hoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb twee multieriemen binnen +-20km alleen omdat ze de spanner voor het gemak hadden laten zitten :angry: bij bovag garrantie word alleen het defecte onderdeel vervangen later word weer verder gekeken bij de staelert :angry: terwijl ze weten dat dit een opeenvolging defecten van dit euvel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden