Ga naar inhoud
  • 0

Koplampsproeiers weigeren dienst


Bouwerge

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En bij de 3C sproeien de koplamp sproeiers maar 1 op de 5 keer mee, te beginnen bij de eerste keer.

Overigens had ik dit geintje ook, maar het is niet meer gerepareerd. Na 1,5 uur onderzoek was er geen oorzaak gevonden, en moest ik terugkomen voor een hele dag onderzoek, maar dat wilde leasemij niet betalen. Ik weet dus niet waarom ze het niet meer deden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanavond de bumper verwijderd en goed kunnen kijken naar de koplampsproeiers. Uiteindelijk een pompje gevonden dat helemaal niets meer doet. Ik verwacht dat een vervangend exemplaar soelaas biedt.

 

Beetje jammer... ik heb een foto gemaakt van het pompje (zie bijlage). Het nummer is echter niet goed leesbaar. Heeft iemand een correct nummer voor me?

 

[EDIT]: Ik denk dat er staat VW AG 3B0 955 681

post-7990-1423826503,7209_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij Klein Gunnewiek in Groenlo hadden ze geen losse exemplaren liggen. Op Ebay zijn echter heel veel advertenties (van dezelfde verkoper :roll: ) Dit pompje wordt in heel veel verschillende auto's gebruikt. Bijna alle auto's van VAG maar ook BMW en Ford.

 

Hij is onderweg naar Ruurlo voor € 38,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij Klein Gunnewiek in Groenlo hadden ze geen losse exemplaren liggen. Op Ebay zijn echter heel veel advertenties (van dezelfde verkoper :roll: ) Dit pompje wordt in heel veel verschillende auto's gebruikt. Bijna alle auto's van VAG maar ook BMW en Ford.

 

Hij is onderweg naar Ruurlo voor € 38,-

 

Auto-onderdeel gegevens

 

InternetId 2 (A4 01-)

Prijs Op aanvraag

Garantie in maanden 6

Audi A4

Bouwjaar 2003

Onderdeel- of artikelnr. 3B0955681A 3B7955681

Classificatiecode C2

Deuren 4Dr

Uitvoering Station

Merk onderdeel -

Bijzonderheid 2-POLIG +STEKKER

 

Leverancier

H.O. Gebr. Klein Gunnewiek

 

 

 

 

Brooks in Geesteren(OV) had er trouwens ook nog 1 liggen voor 10 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vanavond de bumper verwijderd en goed kunnen kijken naar de koplampsproeiers. Uiteindelijk een pompje gevonden dat helemaal niets meer doet. Ik verwacht dat een vervangend exemplaar soelaas biedt.

 

Beetje jammer... ik heb een foto gemaakt van het pompje (zie bijlage). Het nummer is echter niet goed leesbaar. Heeft iemand een correct nummer voor me?

 

[EDIT]: Ik denk dat er staat VW AG 3B0 955 681

 

Ik heb dus exact het zelfde.

Hopelijk is het pompje het probleem.

Kun je daar makkelijk bij komen als de bumper er af is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de bumper eraf is, is het een piece of cake. Het is de kunst om het zonder demontage van de bumper te doen ;-). Ik hoop dat het verwijderen van het mistlicht voldoende is. Na het verwijderen van de slang en de stekker moet je het pompje een kwartslag draaien en omhoog bewegen. Als ik eraan toekom maak ik bij mijn klus wel een how-to.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden