Ga naar inhoud
  • 0

verlaagd en een raar geluid erbij


niels@passat3c

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Spuit er aan de bovenkant maar eens veel WD40 in, effe de parafaan omhoog (zwarte kap bij ruitenwissers) en dan kan je erbij..

 

Ga ik straks eens proberen, vind het raar dat ze geen verklaring hebben ervoor.. En het is alleen als ik in 1ste versnelling mijn oprit op of afrij en stuur zo'n dof(pwoap pwoap) geluid bij het inveren.. Je moet er wel erg op letten en ik ben zo'n freak waarbij alles tip top inorde moet zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hebben ze de veerpoot aan de bovenzijde op het toplager goed aangedraaid? Schokbreker pen is inbus met daarom heen dacht ik een moer sleutelwijdte 13, omdat je m.n. aan de linkerzijde er wat lastig bij kunt is het mogelijk dat ie los zit, een halve mm speling kan al enorm veel gebonk veroorzaken. Het is heel simpel, wanneer je de klacht niet had voor de modificatie dan moet je alles (laten) controleren wat is los geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hebben ze de veerpoot aan de bovenzijde op het toplager goed aangedraaid? Schokbreker pen is inbus met daarom heen dacht ik een moer sleutelwijdte 13, omdat je m.n. aan de linkerzijde er wat lastig bij kunt is het mogelijk dat ie los zit, een halve mm speling kan al enorm veel gebonk veroorzaken. Het is heel simpel, wanneer je de klacht niet had voor de modificatie dan moet je alles (laten) controleren wat is los geweest.

 

Ja de klacht had ik dus niet voor de modificatie, en om alles weer los te draaien en weer opnieuw te bekijken hadden ze bij die zaak blijkbaar geen zin, ff rap op de brug wat kijken en aan het wiel schudden en klaar was kees... Ik vroeg uitdrukkelijk om alles na te kijken maar zij zeiden dat het zinloos was om dat de set echt wel GOED geplaatst was en het daaraan niet lag (volgens hun dan)..

 

Aangezien ik er zelf niet aan wil klooien zal ik nog even moeten wachten & een afspraak maken bij vw zelf en weer een hoop geld kwijt zijn voor waarschijnlijk wat jij zegt wat 'speling'.. Tenzij er hier iemand van het forum zich geroepen voelt om tegen een vergoeding even dit na te kijken? Pm is welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb in het verleden een KW set op de Seat gehad. Bij wat verder inveren knakte er wat. Bleek dat er aan 1 kant een lipje op de veerschotel (daar waar de veer aan de onderkant op rust heet toch zo??) achter het binnenscherm bleef haken. Dus lipje is eraf geslepen. Misschien bij jou ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden