Ga naar inhoud
  • 0

Voetverlichting inbouwen


Sander Wa Oars

Vraag

Holla medepassat'ers,

 

Ik heb al een tijdje nog een setje verlichting liggen die graag nog eens bij het voetgedeelte wil plaatsen.

Nu ben ik daar laatst al eens mee bezig geweest, maar ik kom er zo 1,2,3 niet uit waar ik deze op aan moet sluiten.

Wil ze graag op de binnenverlichting aan sluiten. Maar ik weet niet waar..... :embarassed:

 

Wie kan mij even vertellen (misschien met enkele foto's) waar ik ze aan moet sluiten?

 

Alvast bedankt.

 

 

mvg,

 

Sander

 

 

 

img1454k.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

De blauw grijs draad pakken als plus, min pak je overal weg.

Maar blauw grijs achter licht schakelaar is dimbaar net als de rest van je int.

Tenzij je het zo wil hebben dat als je deur los gaat je voet verlichting ook gaat branden??

Ik had het toen gewoon bij licht aan, dan gaat je int/ dash branden en de voeten ook..

Daarna de stoelen eruit en onde tapijt naar achter daar bij de stoel airbag weer eruit, en dan in de bos naar boven door de stoel zitting drukken en achter onder de stoel uit komen. Daar nog een lampje zetten, en klaar.

 

Dan achterklep plaat eraf, je hebt variant dus 2 maal een greep in die plaat, daar ook elk een lampje zetten, die weer verbinden in achterste hemel verlichting, zodat de klep open komt is het 1 bonk licht ook gelijk onder de bumper.

Klep komt omhoog, grepen staan lijn recht naar beneden leds erin van guy, en scheen mooi recht naar de grond.

Heb het nu niet meer, ga het ook niet gelijk meer doen, maar had ik in de donker grijze 3bg wel.

En wat een licht was dat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil dat het licht bij de voeten mee dimt met de interieurverlichting. Dus idd ook als ik de deur los trek, dat de voetverlichting mee gaat branden met de rest van het interieur.

 

 

Idd ook een leuk idee om dit ook onder de stoelen te monteren.

 

Zag laatst nog wel iemand die ook achterin de kofferbak nog wat extra verlichting had gemaakt.

Lijkt mij ook nog wel wat. Maar dan wil ik er ook nog een paar 12v aansluitingen inbouwen.

 

Heb je ook nog foto's van die ingebouwde LED's in de achterklep Sietze?? Als ik daar dan toch bezig ben...... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Neee, jammer toch. Maar de auto is nog in bezit van het forum member, dus mischien..

 

 

Maar dan moet je blauw grijs niet hebben, ik begrijp dat je openen van de deur enkel licht wil, niet continu.

Dan moet je denk ik voor gemak een plus en min uit verlichting hemel halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aha, daar had ik even overheen gelezen.

Als ik even hardop denk, de binnenverlichtingsignaal komt uit de comfortmodule, zal die dan niet via het stekkerblok onder aan de linker A-stijl richting de binnenverlichting gaan? Dan zou je die vrij makkelijk daar af moeten kunnen tappen.

 

EDIT: dit gauw even gevonden, lijkt dus een rood/zwarte draad te zijn.

 

Heb je daar iets aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja in zoverre dat ik het in mijn auto op de manier heb die hier als genoemd is: op de verlichting. Ze branden dus als ik mijn verlichting aan zet en zijn te dimmen met de dashboardverlichting. Ik vond het toen niet nodig om ze op de interieurverlichting te zetten, omdat je er overdag niet zo heel veel van ziet. Ik heb er toen ook 2 zwarte, originele int.lampjes voor besteld. Overdag is het subtiel en 's avonds gezellig hahaha

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hello folks... Ik had ook voetverlichting willen inbouwen in mijn passat 3bg, maar ik dacht eerder aan neon-verlichting. Blauwe neon-verlichting, omdat ik dat heel mooi vind. Maar kan er iemand mij meer info geven hoe ik dit allemaal moet inbouwen, met eventueel foto's?! :mrgreen: Dankjewel... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om niet gelijk een nieuw topic aan te maken maar even hiermee verder.

 

Weet iemand welke kleur kabel en waar ik deze weg kan pakken voor de plus van de voetenverlichting zodat ie mee aangaat met de dashboardverlichting als ik de lampen aanzet.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden