Ga naar inhoud

Passat20V

Members
  • Aantal items

    67
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Passat20V

Profile Information

  • Plaats
    Tilburg

Passat20V's Achievements

0

Community reputatie

  1. Halleuw, Ik zit in de Reit, vlakbij het belastingkantoor...een lichtblauw/groene Variant (nu met wieldoppen). @ TinusTG: Die ex-monteur die bij de brandweer werkt, zou je daar de contactgegevens van willen PB-en/ mailen? Ik wil o.a. binnenkort een afstandsbediening op mn cv laten inbouwen (aftermarket) en ben een kneus met elektronica.... Weet iemand trouwens of je met behulp van Vagcom de instrumentenverlichting (tellerbak) kunt instellen dat die continue brandt, en dat de deuren automatisch op slot gaan bij rijden? Ben benieuwd! Gr, Rens
  2. Hey, Je link klopt niet, deze is wel goed; http://www.devwgarage.nl/ Maar om je vraag te beantwoorden: nee, daar heb ik ook (nog) geen ervaring mee. Ik ga het wel verder uitzoeken want ook voor mij is dit dichtbij. Rens
  3. Hey, Nou, bij mijn interieurfilterbak zat dus nog wel die buitenste rubberen ring eraan...deze heb ik laten zitten en gemonteerd met die extra pakking eronder. Daarna nog een paar keer gechecked met water er langs laten lopen en het schuimrubber en erachter bleef het (volgens mij) droog. Nu kan ik dat niet zo makkelijk meer checken, maar blijft die bak volgens jullie nu droog? Er ligt geen water op de mat o.i.d., maar aanslaan doet hij nog wel eens....is dat nog vocht wat eruit moet of de wd-40 waar ik de deur- en raamrubbers overvloedig mee heb ingespoten? Het trekt wel weg hoor, ook als ik de climate op 'auto' zet. Ik hoor het wel! Rens
  4. Hey, Was idd het gehele schakelaarpaneel, met de zaken die Upseel zegt. Suc6! Rens
  5. Hey, Nou die a6 gasveren heb ik niet gemonteerd...het werd dus wel een springplank! Ik heb nu gasveren van een A4, die hebben 530nM per stuk en dat scheelt wel, klep zoeft nu mooi open en remt op t eind af. Rens
  6. Wat ook nog kan is dat het je raamschakelaar is, dat paneeltje dus. Ik had in mijn 3B toendertijd dat mijn raam niet meer wist wat open en dicht was. Het maakte daardoor niet uit waar ik op drukte, het raam leidde zijn eigen leven (ging open bij dicht enz). Ook bij mij ging hij toen vaker niet helemaal open. Raamschakelaar bleek inderdaad kapot. Ik heb toen een nieuwe schakelaar gehaald bij de dealer, kostte niet de wereld ( iets van 40 a 50 euro dacht ik) en is geheel compleet. Rens
  7. Hey, Ik heb de steun netjes gesteld en merk echt verschil, oppakken na gas los gaat veel soepeler en het rijdt in zijn geheel vloeiender. Bedankt! Rens
  8. Hey, Toen mijn thermostaat kapot was, liep hij op de snelweg terug naar koud en in de stad werd hij juist warmer (een 3B 1.8 20v). Ik zet in op jouw thermostaat en/of de waterpomp. Als de waterpomp kapot is dan is één van de symptomen ook dat hij warmer wordt hoe hoger het motortoerental is, had ik bij mijn vorige BMW. Daar was het schoepenrad van de pomp los van het asje gekomen, waardoor hij bij lagere toerentallen minder warm was dan normaal. Suc6! Rens
  9. Hey Strui901, Bedankt, dan kan ik morgen aan de gang. Ik heb wel het filterhuis vn de 3B besteld en niet van de 3BG. Maar als ik het zo zie dan valt die nieuwe pakking ook niet meer in die gleuf, maar drukt de gehele buitenkant van het filterhuis erop? Hij lijkt namelijk een stuk breder. Het is wel raar dat die niet standaard op de tekeningen staat, maar wel wordt vermeld in de onderdelenlijst. Ik ben erg benieuwd of het scheelt, kan inderdaad bijna niet anders! Rens
  10. Hoi, Bij mijn 3B vanmiddag ook gekeken, en er kwam letterlijk een half bos uit , wat een rotzooi, zand enz. Beide pakkingen (de rubberen en de schuimrubberen) waren niet veel meer, de schuimrubberen pakking wat ook vochtig en groenig. Ik heb dus vanmiddag een nieuwe filterbak voor de 3B (8d0 819 441E), zo'n schuimpakking (8d0 819 165B) en daarnaast ook nog die rubberen afdichting (3b0 819 211) besteld. Volgens mij zit er onderop zo'n nieuw filterhuis al een gewone rubberen pakking (de buitenste ring) of niet? Moet daar die platte pakking (3b0 819 211) dan ook nog onder of is die er juist in de plaats van die rubberen ring? Die zat er eerst namelijk niet onder maar bij de dealer herkende de computer hem wel... Rens
  11. ok hahahaha, maar ik dacht dat die 135 nM per gasveer nogal veel scheelde. Ik wil namelijk ook die gasveren erin zetten...mijne mag wel wat sneller open Rens
  12. Gaat die klep nu niet loeihard open, nu je die gasveren van een a6 erin hebt (635nM ipv 500nM)? Rens
  13. Hee, Qua onderdeel en bevestiging niet, maar qua uitwerpkracht wel! Die in marktplaats zijn 460nM, van mijn Passat Variant (bj 2000) zijn officieel 500nM, van een Audi A4 Avant (v.a. 2001) zijn ze 530nM en van een A6 Avant 635nM. De afmetingen zijn, op een paar millimeters na, hetzelfde. Je kunt dus kiezen eigenlijk! Rens
  14. Ja is eigenlijk ook weer zo, scheelt ook een hoop werk. Dan denk k dat ik dat maar ga doen. Scheelt dat zoveel met de oude veren? Ik moet nu mijn klep een beetje helpen om echt helemaal open te gaan. Rens
  15. Ok, dat snap ik. Zijn de bevestigingen ook hetzelfde? Rens
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden