Ga naar inhoud

Recto's fotoshoot


Recto

Aanbevolen berichten

Na 2 dagen mijn Passat van binnen en buiten helemaal te hebben gepoetst werd het tijd voor een kleine fotoshooting.

Mijn 1e shooting overigens.

 

Ik ga er vanuit dat de meesten wel een snelle internet verbinding hebben :lol:

 

ps. op 2 foto's lijken m'n velgen wit door de achtergrond :?

 

Komt ie.....

 

Forum%201.JPG

 

Forum%202.JPG

 

Forum%203.JPG

 

Forum%204.JPG

 

Forum%205.JPG

 

Forum%206.JPG

 

Forum%207.JPG

 

Forum%208.JPG

 

Forum%209.JPG

 

Forum%2010.JPG

 

Forum%2011.JPG

 

Forum%2012.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx.

 

Nee ik ga hem niet verlagen. Weet dat het veel mooier/strakker staat maar ik kom elke dag 26 drempels tegen tijdens woon/werkverkeer.

Daar word je niet echt vrolijk van :(

 

En als het nou kleine drempels waren... :? maar het zijn ook nog van die grote jongens met 10% helling 8O

 

Schnie schna snappie?

 

Nee geen V6, gewoon een 1.9 TDI 100 pk.

Hoop daar nog eens een 130 - 140 pk van te laten chippen (middels groepskorting ofzo :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie wagen zeg...!

 

Gevoel van stiekum toch willen verlagen maar niet kunnen wegens drempels ken ik. :(

 

Het geen dat mij altijd stoord bij passats maar ook bij golf enz enz.

is de kleine bijrijder spiegel.

Als je een sleurhut wilt trekken heb je altijd geklooi met die spiegel :(

En het ziet er niet symetrisch uit...

Maarjah dat stoort mij gewoon... das dus gelukkig een smaak kwestie :)

 

Ik ben in iedergeval nog opzoek naar een grote spiegel voor de bij rijders kant

 

Geef display in dash boven stuur ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel te doen.... als je met 30 km/u over de drempels gaat :? .

26 drempels per dag heeft nogal een invloed op het verbruik met dat afgerem elke keer. Ik wil ook zo min mogelijk afremmen en zo hard mogelijk over de drempels. :lol:

 

Idd. die kleine spiegel is geen porum. Echter je moet vooruit kijken en niet steeds in de rechterspiegel als je met dit weer een mooie jonge dame inhaalt die op't fietspad fietst 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou dat ik zo mooi kon poetsen en schoonmaken!!! Ziet er super uit zo!

 

Maar voor een grotere bijrijders spiegel.. gewoon de engelse bestellen :lol:

 

Let er wel op dat als je de engelse besteld dat je dan je eigen voet over moet bouwen ivm een andere inkijkhoek, en dat je spiegel ook anders is. Je kunt ook gewoon in 1 keer een grote bestellen, is gewoon leverbaar voor de Passat.

 

Edit: eigen voet bedoel ik eigen spiegelvoet.... niets ernstigs verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er inmiddels achter dat je idd niet zomaar een engelse spiegel kopen kan omdat je dan zoals al gezegd zit met de inkijk hoek.

En na wat rond gevraag over de grens in Duitsland blijkt dat een grote rechtse spiegel een "TAXI SPIEGEL" heet.

 

Er schijnt alleen een probleem met de stekkers te zijn...

3B en de 3BG schijnen anders te zijn en de 3B spiegel had iets met 10 polige stekker aan de auto en 12 aan de spiegel of omgedraaid maar dat ben ik nog aan het uitzoeken... net als een plaats waar ik er 1 kan kopen/bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is dat voor een verloop setje voor je Nokia POPport toestel in de oude CARK-91?

 

kosten? waar te koop? Zou me een nieuwe carkit schelen zo'n dingetje.

 

Et voila...

http://www.eu-gsm.nl/nokia-6610-Pop_por ... rk_91.html

 

Ik heb hem bij een winkel uit de buurt, was ie net iets goedkoper.

Maar die doen niet aan internetverzenden etc.

Maar t'is een prima oplossing en alles werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Ik ben er inmiddels achter dat je idd niet zomaar een engelse spiegel kopen kan omdat je dan zoals al gezegd zit met de inkijk hoek.

En na wat rond gevraag over de grens in Duitsland blijkt dat een grote rechtse spiegel een "TAXI SPIEGEL" heet.

 

Er schijnt alleen een probleem met de stekkers te zijn...

3B en de 3BG schijnen anders te zijn en de 3B spiegel had iets met 10 polige stekker aan de auto en 12 aan de spiegel of omgedraaid maar dat ben ik nog aan het uitzoeken... net als een plaats waar ik er 1 kan kopen/bestellen.

 

Oei.. Heb nog een setje Amerikaanse spiegels rondslingeren. Ben benieuwd of ik nu meer of minder zie in die (grote) buitenspiegel. :wink:

 

Over de stekkers; ik kan je in ieder geval vertellen dat een 3BG W8 met electrisch inklapbare spiegels een 12polige stekker heeft. (en 13 draden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden