Ga naar inhoud
  • 0

101 ps versus 130ps


gerritje

Vraag

Een vraagje : is de versnellingsbak en de motor van de 1,9 TDI 101 ps, zijn die hetzelfde als die van de 130 ps uitvoering.

Maw zijn ze uitwisselbaar en constructief even sterk?

dit om de 101 ps naar 130ps te chippen, als de 130 ps dezelfde bak en motor heeft als de 101 versie is lijkt me dat geen probleem, iemand een visie hier op of ervaring hiermee?

 

grts

Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Upseel? weet jij een goed adres, zelf heb ik een adres door gekregen, nl deze:Vw Passat, 1.9 TDi, 101PS, Bouwjaar; 2004.

PK; + 35 EXTRA.

NM; + 70 EXTRA (NewtonMeter, Koppel).

Topsnelheid; +/- 12 km/h EXTRA.

Verbruik; +/- 15% LAGER. (per 100 km).

Chipduur; inclusief testrit, ongeveer 1 uur.

PRIJS NORMAAL €449,- NU €199, bij world chiptuning, heb jij een advies hierover?

 

greetzz Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze tent zegt mij niks, maar ik rij met dezelfde motor rond, gechipt door JB Autoservice met JD software, en de mijne gaat echt geen 12 km harder op top. Verbruik zakte bij mij wel wat, maar geen 15%. Ligt natuurlijk ook aan je rechtervoet :wink:

 

Ik zou zeggen, zoek even op dit forum met de zoekfunctie, kom je genoeg topics hierover tegen. En dan gewoon rustig de overweging maken waar je laat chippen, zijn nogal wat verschillende meningen wie/waar/wat goed is.

Ikzelf ben tevreden met mijn chip, zijn er hier genoeg die dezelfde chip hebben, maar er zijn meer goede chippers.

Helaas ook nogal wat "minder goede", dus gewoon rustig info zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de adviezen, jullie reageren lekker snel, ik ga denk ik naar http://www.fhtechnic.nl

in Goes met dank aan Ruben.

Stellendam is wat ver van JD en JB.

In Goes bieden ze een powerbox of chippen aan, wat is het beste??

Heb wel wat gegooglrd maar ieder prijst altijd zijn eigen waar als beste aan (de chippers)

Powerbox is 199 eur en 299 voor chippen!

Het geld intresseerd me niet zo, wel de kwaliteit!

 

grts

 

Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden