Ga naar inhoud
  • 0

wel of niet :wink:


Fopperr

Vraag

Heb bijna 100% de keuze gemaakt om m'n auto bij JD een "beurtje" te geven. M'n roetfilter wegschrijven en vervanger voor in de plaats zetten en dan, als het kan, meteen de EGR wegschrijven en afdoppen..

 

Zal ik dit wel of niet doen :mrgreen:..... Kosten vallen op zich mee, al helemaal omdat ik vermoed dat mijn roetfilter in de vakantie kapot gegaan is... en zo'n filter met montage richting de €2000,- gaat.

 

Waarschijnlijk zeggen jullie toch allemaal JA!!!, maar dat ter bevestiging dan maar :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja natuurlijk.

 

Maar wat ik me eigenlijk afvraag: Hoe zit dat met de TÜV ivm je roetfilter ?

Dat is van latere zorg.. Had gepland m'n 3c over een jaar weg te doen maar hij bevalt zo goed dat ik hem probeer 2 jaar te houden. Dan staat de teller op 250k... En moet er een nieuwe Tuv op.

 

Morgen eerst naar Matthijs en dan zien we verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Goede beslissing Foppe! Ik zou het ook wel willen maar eerst eens zien wat de grote beurt en APK volgende week gaat kosten....

 

Beurtje is bij Matthijs altijd goed te betalen :wink:! Bovendien hoort geld te rollen! Dat hebben we beide deze maand al laten doen :)

 

Ben benieuwd naar het verschil. Heb nu een tunex chip en verwacht toch een flinke vooruitgang.

 

Net even een egr afsluitplaatje besteld incl pakking.

 

T is idd de 18e en niet de 20e. Gaan we een gezellige dag van maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Jij gaat een big smile :D krijgen, oke bijna big :) want je DPF laat je zitten.

We lezen het de 19e wel hoe het bevalt...

Liefste haal ik m er tussen weg maar hij is nog goed en zit hier met de Tuv... Ga het toch even navragen of het uitmaakt.. Als ie weg is kan hij ook niet kapot gaan hè :wink:!

 

Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden