Net terug met de Passat uit zuid frankrijk met Caravan, zo'n 3300 km gereden in 3 weken. Ging ik vanochtend mijn Oma ophalen (hier 3km vandaan), rij er naar toe zet hem neer, oma ingeladen start rij weg en de motor slaat af en start niet meer.
De auto hielt tijdens het rijden met de caravan ook al in zo rond de 2300 toeren in de vijfde versnelling. Ik heb de auto net uitgelezen en geeft de volgende storingen:
- 17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction
- 18578 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit
En na een keer resetten gaf hij de volgende melding:
- 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
Dit wijst volgens mij allemaal naar de pompverstuivers, alleen hoe weet je nu welke er stuk is? Is dit te meten.
Het is trouwens een BKP motor (dus siemens pompverstuivers).
Vraag
MarcoKAL
Net terug met de Passat uit zuid frankrijk met Caravan, zo'n 3300 km gereden in 3 weken. Ging ik vanochtend mijn Oma ophalen (hier 3km vandaan), rij er naar toe zet hem neer, oma ingeladen start rij weg en de motor slaat af en start niet meer.
De auto hielt tijdens het rijden met de caravan ook al in zo rond de 2300 toeren in de vijfde versnelling. Ik heb de auto net uitgelezen en geeft de volgende storingen:
- 17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction
- 18578 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit
En na een keer resetten gaf hij de volgende melding:
- 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
Dit wijst volgens mij allemaal naar de pompverstuivers, alleen hoe weet je nu welke er stuk is? Is dit te meten.
Het is trouwens een BKP motor (dus siemens pompverstuivers).
Iemand hier een idee ?
Alvast bedankt,
Groet,
Marco Kal
Link naar reactie
Delen op andere sites
23 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten